Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Getsen

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "pannan"Tror de kör den där scifi-mässan varje år, brukar se flyers för den emellanåt, aldrig blivit av att man tagit sig dit dock.

Aaa det gör dem. Jag jobbade på den 2005 för GW, det var riktigt skoj! Bokstavligt talat gôrmycket kul grejjer att titta på där. Allehanda affärer, uppvisningar å ett gäng filmstjärnor som vill tjäna pengar :P

Kommer bara ihåg en av dem från det året, han som spelar Darth Maul och tillika Sauron och the Witchking of Angmar. Var en riktigt trevlig snubbe :)
Aah juste R2D2 var där med, kort å gott en gammal dvärg :roll:

Året innan var John Rhys Davids där å snackade massor med de som var där och jobbade för butikens räkning, men då var jag inte där :evil:

Och Lance Henriksen var där förra året.. synd att vi inte visste det så vi kunde åkt dit med plåster på fingrarna, sagt att vi var hans svenska fanclub och bett honom göra "The Knife Thing" från Aliens. :D
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Ewers

Då får jag säga någonting trevligt istället. Roligt att höra av dig Emil, det var ju ett tag sedan jag såg dig nere på föreningen.

/F :D

Martin Larsson

Uhm skitsnackstråden startades i juni 2005, kraftigt inspirerad av den tråd med samma namn som frekvent fylles med allehända ordbajs så gott som dagligen på YLVAs forum, i hopp om att denna tråd skall bli lika stor och full av blandat svammel och blandat guldkorn 8)

Detta kan man ju välja att tolka som man vill, en tolkning är att YLVA följdaktligen är en skitsnacksförening och att vi apat efter dem. En annan tolkning är att det som skrivs här skrivs för skoj skull och inte direkt har nån större seriös innebörd :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

hockey hockey hockey!!!

slutspel slutspel slutspel!!! :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Citat från: "Martin Larsson"hockey hockey hockey!!!

slutspel slutspel slutspel!!! :D

We iz gunna keeel Brynäs.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"
Citat från: "Martin Larsson"hockey hockey hockey!!!

slutspel slutspel slutspel!!! :D

We iz gunna keeel Brynäs.

Hade det varit för 2 månader sedan så hade jag varit orolig över Lule men gubbarna har äntligen visat att de kan spela Hockey :D

Dere aint propper slutspel utan en batalj mellan Frölunda och Färjestad så det är bäst att ni gör det...8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

SM FINAL I SCANDINAVIUM!

I så fall blir jag så lycklig att jag nog bara nästan dör ifall vi förlorar.

Då ska det ses på hockyhockyhocky!
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"SM FINAL I SCANDINAVIUM!

Lätt! :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

sm-final i scandinavium verkar vara ganska långt bort just nu
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

Orka ishockey ?
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"Orka ishockey ?

lätt! enda sporten värd att följa :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Tänkte tipsa om Ultracorps. Igen. Tjöt Tjöt.
Vi kommer hålla en serie övningsmatcher i Ultracorps där nya spelare paras i lag med erfarna spelare och drillas i det bästa spelet på internet (tm).
En veteran och en newbie, 6-mannaomgångar där veteranens uppgift är att hjälpa och lära folk. Det är gratis och sjukt kul, som alla som provat vet.

Don't miss it. Anmälan görs i nedanstående tråd:
http://ultracorps.sjgames.com/zgame/forums//?id=2&topic=123&page=1

(man måste regga sig först förstås)

Heavy

Citat från: "Martin Larsson"
Citat från: "Heavy"Orka ishockey ?

lätt! enda sporten värd att följa :D

Ok, jag håller faktiskt med.. Ville bara försöka vara lite dryg och cool..  :oops:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Niklas

Kul att hockeysnacket hamnat i skitsnackstråden... Kanske hör hemma här eller?  :wink:

Gobbos Spider

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article106123.ab

Kolla vad AB döpt den nedersta bilden till.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell