Bygga Hordemachine bord!

Startat av Robin, augusti 15, 2013, 10.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Yo.

Jag pratade just med Larsson, om att bygga bord till Hordemachineturneringen på BSK i höst. Vi har tänkt oss en helg i mitten av september, dvs 14-15/9.

Det vore väldigt bra om så många som möjligt av the usual Hordemachine kunde hjälpa till, så vi kan fixa till 30st enl. löpandebandprincipen. Are you with me? Caek for participants.
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Det går säkert att lösa, sktiver upp datumen :)

Lord Black

jo det kan man väll vara med på, skall bara lyckas med bedriften att komma ihåg något så länge  ;)
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Robin

Jag vann combat med 13.

Robin

Vi har målat allt, men hade för lite flock, så det kommer vi att köpa mer sånt, och bygga klart om 2v, så 28-29e får ni rensa schemat!
Jag vann combat med 13.

Robin

Denna veckan bygger vi klart!

Vilka kan?
Jag
Martin
Ivar har sagt att han kan

Fler? Om vi kan bli 6 borde det gå hyfsat fort, om vi är 4 hinner vi nog rätt så bra!
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Sry kan inte denna helgen....

Lord Black

jag kan var med. Vilken tid börjar vi?
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Robin

12, typ. Kristian, jag tänkte att du och jag skulle åka till XL och köpa mer tejp innan dock. Eller om Ivar vill hämta upp mig :).
Jag vann combat med 13.

Ivar

Jag kan komma förbi o hämta dig, men jobbar inte du typ 50m från tejpaffären Clas Ohlsson?  ???
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Robin

Jag vann combat med 13.

Lord Black

Det tolkar jag som att jag initialt inte behövs för taxi verksamhet så jag infinner mig vid lokalen typ 12  ;)
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Robin

Nu är sista(!!?) omgången flock här (förutom 6 små påsar kork som kommer sen.... räcker nog ändå).

Så vi är redo att bygga klart.
Jag vann combat med 13.