Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Gustaf Eklund

#690
Nya Colossals på väg i Reckoning!

https://www.youtube.com/watch?v=cc6DeP47JnI

En ny för varje faction (förutom Mercenaries), byggda på samma chassi som de gamla fast med nya vapen och förmågor.

Cygnars Hurricane antingen har en Arc node själv eller skjuter ut pods som är arc nodes. Den har POW 16 attacker som trycker iväg det den skjuter på.

Protectorates Revelator är anti-stealth och har två enorma Vanquisher kanoner på taket.

Khadors Victor har en siege mortar som kan skjuta Rough terrain AoE, sänka DEF eller sätta eld på saker.

Cryx Sepulcher kan bygga Thralls och Brute Thralls.

Retributions Helios har en tractor beam som trycker motståndare 3" åt valfritt håll, och har flera Force effekter, som jag får intrycket att den får välja vad varje runda.

Convergences Prime Conflux är fokuserad på elektricitet skjuter ut Ionization Servitors som ökar electrical damage i närheten.

Sedan så teasade de att det kommer avslöjas något med Hordes på SmogCon :)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Robin

Lock n' Load i Frankfurt 5-7 juni!

Jag kommer åka, AG kommer att åka, Martin ska försöka åka, någon mer??

ROADTRIPPIN'
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Frankfurt whop whop!

Men för att sikta mot Smogcon, träna.

JAg kommer komma till borås på Torsdag ngn gång vid 16 o spela tills 21.

Nästa vecka spelar jag Måndag ngn gång efter 13-14. O Onsdag e jag ledig så spela så mö som möjligt då!

Hur ser det ut för resten av folket? Mest spela 50 poängaran men vill iaf ta 2 st 35 pts eftersom jag ska spela det underbara spelldraft XD kan jag ju testa armeen iaf haha

Martin Larsson

Siktar vi på 4 idag då?

Mån är jag borta men onsdag ska det spelas fett. Vi sprinklar in någon 35a, blir nog bra det där :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae


Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Vet ej om jag kommer, Elinor e lite sjuk så får la se hur hon mår till och börja med. Sen ska jag träna vid 1800 så... men återkommer imorgon om jag kommer in, isf runt 12 tiden ksulle jag tippa på.

Robin

Jag ska jobba lite mer efter jobbet, så tveksamt om jag kommer.
Jag vann combat med 13.

Gustaf Eklund

Nu är praktiken över, så nu kan det spelas igen! :)

Någon som kan på torsdag?
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Andreas Graae

Gött, vi behöver se lite menoth !!!

Jag har min underbara jobbvecka nu, så blir inget spel för mig DENNA veckan.
MEN spelar mer än gärna nästa Måndag OCH torsdag för att kompensera.

Jag leker med tanken om någon är sugen på o måla mm nästa Lördag (14/3)
Jag behöver komma igång med målandet, plus att i vanlig god ordning har jag ju Chaos Dwarfs att måla klart tills gothcon.

Gustaf Eklund

Jag kan nog spela de dagarna också!
Och att måla på lördagen låter också bra. Får dubbelkolla men jag tror det ska gå.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Andreas Graae

Gött, men beroende på intresse på målning så e vi ett gäng e la vi på geddon annars kan vi måla hos mig. Om inte alla vill ta sig till skene en sväng o måla på Lördag vill säga ;)

Gustaf Eklund

Kom precis på att jag inte kan spela på torsdag ändå. Jag ska representera mitt program på öppet hus då på kvällen.
Nästa vecka går dock fortfarande.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Robin

jak vara i 08 så ej kan göra.

nesta veka ok.
Jag vann combat med 13.

Cassarus

"Cry havoc and let slip the dice of war!"