Deathwatch

Startat av Ewers, september 01, 2011, 14.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

Fredag 6/7 18-01

Kan: Henrik, Marcus

Kan ej: Bohlin, Bergström, Martin
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Niklas

Fredag 6/7 18-01

Kan: Henrik, Marcus,

Kan ej: Bohlin, Bergström, Martin

Kanske: Niklas

Ewers

Tolkar tystnaden som att det inte blir fler som kan. Därmed avkokar jag mig från datumet.

/F 8)

Martin Larsson

Citat från: Ewers skrivet juli 03, 2012, 12.08
Tolkar tystnaden som att det inte blir fler som kan. Därmed avkokar jag mig från datumet.

/F 8)

Tycker jag låter jättebra! Ju fler spelningar jag missar dess bättre 8)

Skämt å sido så tycker jag att forumet verkar extremt dött, är det nån som håller med eller är det nånting som jag bara inbillar mig?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

carlsson

Citat från: Martin Larsson skrivet juli 05, 2012, 16.11
Skämt å sido så tycker jag att forumet verkar extremt dött, är det nån som håller med eller är det nånting som jag bara inbillar mig?

Sommar.

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Waaaagh

Någon som är sugen på.att fortsätta? Släng upp nya datum, jag kan så gott som när som helst så länge det sägs en stund innan så en inte planerar annat.

Ewers

Då testar vi igen.

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn,

Kan ej:


/F 8)

Usually_Insane

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter,

Kan ej:
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

cracked_open

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter,

Kan ej: Jerry

Kan ej pga arbetet. Poängterar det och att det inte handlar om bristande intresse i att utföra kejsarens vilja.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter, Henke!

Kan ej: Jerry

First Chapter Will be there to keep an eye on the lesser chapters!

bohlin

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter, Henke!, Bohlin

Kan ej: Jerry

Kan köra längre än 21.

Barcus

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter, Henke!, Bohlin

Kan ej: Jerry,Marcus

Vad fan jag jobbar min sista dag på sommar jobbet då kan första timmen och sen isf efter 21 kan kolla om det är någon mening med att komma efter jag slutat jobba
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Niklas

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter, Henke!, Bohlin

Kan ej: Jerry,Marcus

Niklas vet inte riktigt hur hans helg ser ut än så kan inte svara ja eller nej utan det får bli ett kanske. Kan återkomma först framåt torsdag med klarare besked

Martin Larsson

Gillar hur Nisses post är skriven i extremt 3e person format, man kan tro att det är Dante som skrivit den :P

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter, Henke!, Bohlin

Kan ej: Jerry,Marcus, Martin (förväntade någon sig något annat?)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Fyra spelare som kan, alltså bokar vi spelning. Kan Anders och Nisse är det en bonus.

Söndag 5/8 kl 13.00 - 21.00
(möjlighet till längre spelning om många har semester, annars rundar vi av kl 21)

Kan: Torbjörn, Peter, Henke!, Bohlin

Kan ej: Jerry,Marcus, Martin