Deathwatch

Startat av Ewers, september 01, 2011, 14.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

#225
Nästa uppdrag kommer kräva 2-3 spelningar. SL hoppas på 2 spelningar så att Jerry kan spelleda varenda dag på sitt jullov :P. SL är spelsugen och har inte fått rulla tärning iklädd rollen som Remulus än... :(.

Fredag 9/12  18-24
Kan: Martin, Kari, Henke

Kan inte: Bohlin

Lördag 10/12  13-02
Kan: Bohlin, Kari, Henke

Kan inte: Martin

Zebulon

Citat från: cracked_open skrivet november 24, 2011, 00.52
Jeanstjuvarna fick ju en lite vassare gylf så att säga  :o Vi får helt enkelt se till att stjäla/kräva ut X-antal landspeeders och ge fasen att sätta fötterna på marken  :P

...när vi ändå har kommit in på försiktighet av kätterska mått så är Gideon bättre på att köra Exterminatus än landspeeder.

Tummen upp för troo alien menace! Alla vill ju innerst inne att det ska svida lika hårt som i Space Hulk, och sett till regelbokens illustrationer så tror jag inte där finns någon bild där det ser särskilt ljust ut för kejsarens gossar.
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Zebulon

Fredag 9/12  18-24
Kan: Martin, Kari, Henke, Anders (efter fredags-AW-pizzan med frugan, c.a. 19:30)

Kan inte: Bohlin

Lördag 10/12  13-02
Kan: Bohlin, Kari, Henke, Anders

Kan inte: Martin
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Kari

Citat från: Ewers skrivet november 24, 2011, 03.09
SL är spelsugen och har inte fått rulla tärning iklädd rollen som Remulus än... :(
Faller in i kategorin "saker spelgruppen vill  undvika till varjepris". Byta ut dina legendariska tärningsslag mot Tur-Jerrys i SL-sitsen... *gulp*
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

cracked_open

Ambitionen är att jag kör ett litet äventyr med er efter jul så att Ewers karaktär också får vara med och leka ;D Men då måste ju Bohlin vara med så att ni har någon som kan hantera datorer och dylikt  ;)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Zebulon

Citat från: Kari skrivet november 24, 2011, 12.13
Citat från: Ewers skrivet november 24, 2011, 03.09
SL är spelsugen och har inte fått rulla tärning iklädd rollen som Remulus än... :(
Faller in i kategorin "saker spelgruppen vill  undvika till varjepris". Byta ut dina legendariska tärningsslag mot Tur-Jerrys i SL-sitsen... *gulp*

Va, har du inte redan rullat upp din nästa karaktär?  ;D
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Martin Larsson

Citat från: cracked_open skrivet november 24, 2011, 16.05... Men då måste ju Bohlin vara med så att ni har någon som kan hantera datorer och dylikt  ;)

Bubba doesnt need silly machine!
Bubba smash!
*Krunch*


Är ju så att alla kan köpa Tech Use som skill från general Marine advances, så det finns hopp även för infernaliska maskiner utan dig :o
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

Fredag 9/12  18-24
Kan: Martin, Kari, Henke, Anders (efter fredags-AW-pizzan med frugan, c.a. 19:30), Niklas

Kan inte: Bohlin

Lördag 10/12  13-02
Kan: Bohlin, Kari, Henke, Anders, Niklas (inte helt hundra på medverkan)

Kan inte: Martin

cracked_open

Jo nog kan alla köpa tech-use vilket nog kan rekommenderas om man tycker om att pilla med elektronik o dylikt  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Zebulon

Citat från: cracked_open skrivet november 24, 2011, 22.41
Jo nog kan alla köpa tech-use vilket nog kan rekommenderas om man tycker om att pilla med elektronik o dylikt  8)

I'm a doctor, Jim, not a techpriest.
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

cracked_open

#235
Fredag 9/12  18-24
Kan: Martin, Kari, Henke, Anders (efter fredags-AW-pizzan med frugan, c.a. 19:30), Niklas, Jerry (beroende på hur mycket jag vågar utmana husfriden)

Kan inte: Bohlin,Ag

Lördag 10/12  13-02
Kan: Bohlin, Kari, Henke, Anders, Niklas (inte helt hundra på medverkan), Jerry, Ag (har dock jour)

Kan inte: Martin
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Citat från: cracked_open skrivet november 26, 2011, 15.11Jerry (beroende på hur mycket jag vågar utmana husfriden)

Vi vet alla hur halt ditt munläder är, räknar med att du är med och förgyller dagen :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cracked_open

lyckan är påtaglig, mina sambo skall tydligen ut med sina arbetskamrater och konsumera alkohol under fredagen så jag kan högst troligen vara med och rulla tärningar. Dock kan jag få avvika när hon behöver skjuts hem men det löser vi då  8)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Titta va bra, då samlar du tom pluspoäng när du kan agera skjuts :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Kejsarens vägar äro outgrundliga... ;)

/F 8)