Deathwatch

Startat av Ewers, september 01, 2011, 14.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

Tisdag 20/12 17.00-22.00
Kan:
Kan inte: Peter

Onsdag 21/12 17.00-22.00
Kan: Peter
Kan inte:

Torsdag 22/12 17.00-22.00
Kan: Peter
Kan inte:
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

bohlin

Tisdag 20/12 17.00-22.00
Kan:
Kan inte: Peter, Bohlin

Onsdag 21/12 17.00-22.00
Kan: Peter
Kan inte: Bohlin

Torsdag 22/12 17.00-22.00
Kan: Peter
Kan inte: Bohlin

cracked_open

Tisdag 20/12 17.00-22.00
Kan: Jerry
Kan inte: Peter, Bohlin

Onsdag 21/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry
Kan inte: Bohlin

Torsdag 22/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry
Kan inte: Bohlin
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Glömde att jag är uppbokad tisdag.

/F 8)

Onsdag 21/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry
Kan inte: Bohlin

Torsdag 22/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry
Kan inte: Bohlin

Martin Larsson

Onsdag 21/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry, Martin
Kan inte: Bohlin

Torsdag 22/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry, Martin
Kan inte: Bohlin
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Då siktar vi på två kvällsspelningar i veckan.

Onsdag 17-22 och preliminärt torsdag 17-77

Jag bokar bruna rummet.

/F 8)

Martin Larsson

Citat från: Ewers skrivet december 20, 2011, 11.17Onsdag 17-22 och preliminärt torsdag 17-77

tur att man inte ska upp tidigt på fredagen med den nattmanglingen ::)


check
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Niklas

Jag vet inte hur mkt jag kommer hinna vara med men ska försöka komma ner en sväng iaf. Blir nog troligast på torsdag

Zebulon

Jag kommer att delta i musikquiz-final någon av dagarna. Kan antingen 21 eller 22. Måste bara kolla med frugan vilken dag vi ska vinna på harry's.

För övrigt kan jag ej vara med från scratch såtillvida att jag jobbar till 17.
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

Barcus

Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Niklas

Kommer definitivt inte ner idag då jag insett att smutskläder inte tvättar sig självt :(

Zebulon

#296
Citat från: Ewers skrivet december 13, 2011, 15.09
Kort resumé av helgens spelningar:

[...] Rp visar än en gång vilka veritabla mordmaskiner dom är[.]

Nästa spelning kommer involvera de sista förberedelserna för slaget om Avalon samt själva slaget, där Rp troligtvis kommer spela en avgörande roll.

/F 8)

Space Marine-Guy

Brian: Guys, listen. I've just checked the PDF commander's opord for this little exercise, and let me tell you, it doesn't look good...
Stewie: Oh...worried, are we, Brian?
Brian: No, I mean, we've offed some necrons and whatnot before so it probably won't be a problem. It's just that I don't feel comfortable that they've crossed "Support detail, attachment Astartes" and designated us "Main battle group Awesomeness will Prevail" instead. You know?
Stewie: Well, if you don't feel comfortable, remove your helmet. I thought we agreed that you look better without a helmet, too. Jeesus...Space Canines...ROLL OVER!
Brian: Shut up, Stewie. That got old like...five studs ago..
Stewie: You would have had five studs by now, wouldn't you. You little slut...
Brian: Not like that, Stewie, you know damn well...oh screw that
Peter: Hiiiii everybody. What's up on this fine day, my dear battle-brothers?
Cleveland: It would seem like someone high up has taken a dump on us. We're gonna be the main attraction for the onslaught, Peter, and it just ain't right. I mean, we are space marines but we're still human beings, with feelings. Partially.
Peter: Space mariiiiines...awesome. Yeah, well I will have you all know that it was I who suggested that we get a more prominent role in all this. You don't have to thank me, guys..
Joe: Peter, what the hell! This is insane!!
Peter: Now, now, Joe. You of all people should know that there can be no glory without guts. Well, come to think of it you've already lost most of your guts...but hey, the rest of us want to shine too. Are you saying you want to deny us the right to shine, Joe?
Joe: Shine? Peter, let me tell you a little story about a space marine who didn't get to eat hamburgers like the rest of the kids because a special someone figured that it would be awesome to have a tin-man on his team, and dumped a plasma grenade in the pants of his fellow space marine...
Peter: Hush, Joe, your story is boring the hell out of me. For the record, you are a venerated dreadnought now. Let's not forget about that. But I'd be more than glad to revise my statement to the brass and have you made a servitor instead if that'd make you happy.
Joe: Screw you, Peter, I haven't been able to take dump like normal folks for seven months now, and let me tell you there's no glory in that...
Stewie: So, uhm, how do you go about your business, then?
Joe: ...But allright! If you're so hell-bent on shining, how'bout I make you all dreadnought material right now, you sons o'bitches!!!
Peter: Jeesus, Joe, save it for the invasion fleet, will ya?
Brian: Yeah, that's the point, Peter. You've signed us up for single-handedly countering the bulk of an alien invasion. What the hell happend with covertly gathering intelligence for the inquisition?
Peter: Well, Brian, as you would know - if you had been reading the Codex instead of that liberal crap - we adapt, improvise and overcome. As an army of one!
Brian: Oh yeah? I don't remember reading that in the Codex...and for the record, the chaplain approved the poetry!
Steven: Page 159, section 98. It's lame, I know, but you need to do your homework, dog.
Brian: Yeah, well, messing up a perfectly sound battle plan isn't adapting. It's just stupid!
Peter: Well, Brian, I didn't make the rules of war, but I seem to recall that no plan has ever survived the first contact with the enemy.
Brian: So in other words, that gung-ho suicide plan can go out the window, too?
Quagmire: Incoming message, guys.
Col. Sam: This is central command. Where the hell are you, guys? We just lost 95% of the PDF forces, and all lines are failing. The headquarters is being YAAAAAAGH...
Peter: Out the window, it is. We were never on this planet.



Onsdag 21/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry, Martin
Kan inte: Bohlin, Bergström

Torsdag 22/12 17.00-22.00
Kan: Peter, Jerry, Martin, Bergström (efter kl. 17 någon gång)
Kan inte: Bohlin
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

cracked_open

Jag ordnar något att tugga på nu ikväll
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

cracked_open

#298
Planen är följande. Jag skriver upp en mängd datum när jag kan hålla i spelningarna och så skriver ni upp er när ni kan. Jag väljer sedan ut de datum som flest kan spela på och jag anmäler sig minst 4-5 personer så blir spelningen ett faktum. Jag vill att har skrivit upp er på passen mellan 27/12 till 30/12 innan den tisdag dvs 27/12. Tiderna som är skrivna är mellan 17-22 men ni får gärna skriva upp om ni kan spela längre då jag vet att en del har ledigt ifrån sina arbeten och kanske vill ägna sin lediga tid åt att leka runt i sitt powerarmour. Datumen mellan den 1/1 15/1 vill jag se era namn innan 4/1. Det är så att vi kan ha lite framhållning och inte tära på de våra där hemma  ;D Bonus XP till de som skriver upp sig här på forumet i tid och sköter det snyggt ;)

Om någon av era karaktärer har stött på Tau tidigare så vill jag veta om det (när,var,hur)

//Jerry
---------------

27/12 17-22
Kan:

Kan ej:

28/12 17-22
Kan:

Kan ej:

29/12 17-22
Kan:

Kan ej:

30/12 18- tills vi blir trötta på varandra
Kan:

Kan ej:

------------

6/1 17-01
Kan:

Kan ej:

7/1 13-01
Kan:

Kan ej:

13/1 18-01
Kan:

Kan ej:

14/1 13-01
Kan:

Kan ej:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Kan spela längre än 17-22 på alla dagar jag skrivt att jag kan spela.

27/12 17-22
Kan: Martin

Kan ej:

28/12 17-22
Kan: Martin

Kan ej:

29/12 17-22
Kan: Martin

Kan ej:

30/12 18- tills vi blir trötta på varandra
Kan:

Kan ej: Martin

------------

6/1 17-01
Kan: Martin

Kan ej:

7/1 13-01
Kan:

Kan ej: Martin

13/1 18-01
Kan: Martin

Kan ej:

14/1 13-01
Kan: Martin

Kan ej:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.