Star Wars online?

Startat av Niklas, juli 21, 2011, 16.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Ok. du får gärna skriva lite om det om du testar det i helgen

Meldon

Jag är med inbjuden till betan nu i helgen men eftersom jag jobbar hela helgen blir det nog inget spelat... :(
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Niklas

Har testat det hela helgen  ;D och får väl säga att det är ett spel som jag kommer köpa. Testat alla goda karaktärer till mellan lvl 10-14. Klart godkänt spel

bohlin

Har med testat i helgen och jag instämmer med föregående talare.

Thure

Testade spelet på DH nu i helgen och måste säga WOW(och inte som i World of Warcraft)! vilket spel de har fått det till, Mycket Mycket Mycket bättre än den tidiga betan jag var med i. Klart Köpvärt om man vill börja med/byta MMORPG-spel

Henk

server? rebell eller kejserliga sidan? namn oxå på toons? ska leka lite i helgen med spelet
/henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Niklas

Har inte bestämt någon server men kan tänka mig att lira rebell. Får se om mitt namn är ledigt när jag väl får lira. Har du någon koll på mer folk som lirar så vore det kanske bra att ta samma server. Jag har ingen koll alls just nu. Vet bara att jag ska lira. .-)

Henk

pratat lite med lotro folket. dom började tydligen spela redan den 13e, Servern är
Tomb of Freedon Nadd
o den e full, jösses. plats 1432 i kön nånting när jag försökte logga in.

jag börjar där o känner av spelet. o det blir rebell sidan..
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Niklas

13:e!?!?!?! Då är man mil efter redan. Har inte fått early access än

Niklas

Jag har plats 2100 i kön. Vet inte om jag vill lira på den servern

Henk

tjo!
nisse o jag lirar på "the ravager" för tillfället om fler vill joina upp. Många ryssar  som spelar där.
På det stora hela tycker jag det e ett helylle mmo, inte testat PvP ännu, men ett riktigt najs mmo.
Störande med spelet är när man tar Qs. ingen textdialog, utan allt spelas upp i en filmsekvens, och är man ett gäng spelare, kan det ta en stund innan man för sin q.
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Gobbos Spider

Jag är klen och har nu joinat den mörka sidan och beställt spel och prepaid. Spelar gärna med folk där max level INTE är målet utan resan dit. Gärna då med folk som kan köra en karaktär vid givna tillfällen och som gärna får har mains vid sidan om och levla hur mycket de vill.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Meldon

Citat från: Gobbos Spider skrivet december 19, 2011, 18.48
Jag är klen och har nu joinat den mörka sidan och beställt spel och prepaid. Spelar gärna med folk där max level INTE är målet utan resan dit. Gärna då med folk som kan köra en karaktär vid givna tillfällen och som gärna får har mains vid sidan om och levla hur mycket de vill.

Det låter som nåt jag skulle kunna haka på eftersom det är så jag helst spelar iaf.. Måste bara ta mig i kragen o beställa spelet med..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Gobbos Spider

Citat från: Henk skrivet december 18, 2011, 11.35
tjo!
nisse o jag lirar på "the ravager" för tillfället om fler vill joina upp. Många ryssar  som spelar där.
På det stora hela tycker jag det e ett helylle mmo, inte testat PvP ännu, men ett riktigt najs mmo.
Störande med spelet är när man tar Qs. ingen textdialog, utan allt spelas upp i en filmsekvens, och är man ett gäng spelare, kan det ta en stund innan man för sin q.
Hoppar in på samma server. Försöker skapa Plekszy den onda rebellen. Ville helst spelat sith men men.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Henk

All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!