vem är vem?

Startat av sebbe, maj 02, 2004, 02.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Pasi, har du hört om föreningen "den rosa t4:an"?
Något för dig?  :lol:

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Apanpapan

Har jag bedyrat dig här på forumet Ewers...

Nä, just det...  :wink:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Alfredsson

Citat från: "Ewers"Men tålmodiga som vi är i denna underbara förening väntar vi på att någon generation av klanen Ivarsson skall visa sig vara duglig...

/F   :D

jag är iaf en riktig odugling. så det ligger nog på söstra och brorn.

han är ju faktiskt ganska så snäll.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Ewers

Nu får jag lite dåligt samvete. Båda bröderna Ivarsson ÄR jättefina och sådär riktigt bra killar som vilken allmännyttig förening i sverige skulle vilja ha som medlemmar. Det är egentligen inget tvivel om det, det enda det är tvivel om är finnens värde i Sanity eftersom han tror att jag är hans älskare. Självklart har jag förståelse för hans dagdrömmar om mig (jag är ju trots allt en liten läckerbit) men hoppas att han ändå förstår att det inte kommer bli med än en dagdröm.

/F   :wink:

dagle

för de som inte vet vem jag är så är jag Per (björns bror som ingen fatta första 2 åren). Mitt nick är inget jävla felstavat vapen om du undrar utan är ett namn!  8)

Heavy

Citat från: "dagle"för de som inte vet vem jag är så är jag Per (björns bror som ingen fatta första 2 åren). Mitt nick är inget jävla felstavat vapen om du undrar utan är ett namn!  8)


Aja, få är jag lite med igen.. Jag fattade nämligen inte..

:oops:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

sebbe

pjär? jag trodde det var någon sån hardcoredatorspelare som smyger in i datasalen och aldrig syns någon annanstans i lokalen
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dagle

Citat från: "sebbe"pjär? jag trodde det var någon sån hardcoredatorspelare som smyger in i datasalen och aldrig syns någon annanstans i lokalen

muhahahahahahahahahahahahahahahaha det kanske det jag är?

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Den här tråden är till för lättöverskådliga presentationer av forummedlemmar. Ovanstående typ av "post-hunting" undanbedes här eftersom det gör tråden oöverskådlig för nytillkomna medlemmar. Consider yourself warned. :evil:

*eventuellt kommer jag rensa denna tråd snart från allt som inte är rena presentationer*

Heavy

Citat från: "Clifford"
*eventuellt kommer jag rensa denna tråd snart från allt som inte är rena presentationer*[/color]


Bra idé... !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Men-From-Farms

Jag kan ju berätta vem jag är... Jag kan också medela att det är grymt svårt att bli medlem på geddon :D har ju försökt 3ggr... lite sjukt men kul

Jaja, jag är en liten busig tosse från Mägisrydh centrum. Dvs, nära koisken (kanske 30meter). Mägisrydh är Målsryd för er dödliga, men jag vet att det hette Mägisrydh men bytte till Målsryd 1654 tror jag det va... längesen iallafall...

Ondksa har många namn, så känn på denna...

Gabriel, gabbe, malte, gollum, gabz, gajollum, anorak, jacob, SL, gabby G, Gubbe osv... säg vilket ni vill 8-)

Jag har också en kompis... faktiskt...  men alla säger att inte han finns...

PuZz o kJaMiZzZzZaR iallihopa... typ bah azzå

Clifford

Citat från: "Men-From-Farms"Jag kan ju berätta vem jag är... Jag kan också medela att det är grymt svårt att bli medlem på geddon :D har ju försökt 3ggr... lite sjukt men kul


Styrelsen, det här låter som en typisk "klatsch" på er bara stjärt! Snart blir det tumstock över knogarna!

Dessutom vill jag uppmana Gabriel (om det nu är men-from-farms namn) att använda den nya presentationstråden om man vill nå ut, då den här tråden är full av meningslösheter. Vid närmare eftertanke:

Tråden låst, använd den nya presentationstråden, och om ni bara vill snacka skit rekommenderar jag skitsnackstråden.