Bord till GothCon

Startat av emil, mars 06, 2005, 20.26

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Är det OK för nuvarande styrelsemedlemmar, vilka det nu är, om Armagedon lånar ut bord och terräng till GothCon med mig som ansvarig?

Vill gärna veta innan GothCon...

Heavy

Ja, det tycker jag låter rimligt..
Jag pratar med de andra om det på styrelsemötet imorgon..


/Heavy, som hipp som happ blev Dale´s gimp på årsmötet..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Håller med Heavy om att det låter som en bra grej att göra.

/F

Martin Larsson

Ha´ru lyckats få tag i Anton Emil :?:

...eller e det bara för att ha en utifall plan redo...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Har inte snackat med Anton, men dom behöver ju bord. Så innan jag lånar bord vill jag ha ett OK från styrelsen, annars kan det bli dumt.

Heavy

Vi beslutade idag att, i all vår godhet, låta Emila ansvara för bord och terräng under gottkon..

Men då får nån gedonit faen se till att vinna rasket med !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Björn

Citat från: "Heavy"gottkon
Götcon!

emil

Citat från: "Heavy"Men då får nån gedonit faen se till att vinna rasket med !

Ey mannen! Har plockat hem priset för "bästa armén" 2 år i rad, det duger för mig.  8)

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Jo, men på Lizardcon v 2.0 e det kört tyvärr(tror jag) :( När mist en grodarmé har 31 i komp(av 30) och e snyggt målad dessutom kan det bli hårt...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Que? Haru insidertips Mrtn? :roll:

Martin Larsson

Eh, läste(och blev uppriktigt sagt ledsen) på SWHFBR forumet lite på tråden "va får ni i komp?". Större andelen av de som svarat hade typ 25+ när jag kollade, 20 va liksom fett under medel :x

Den skylldige till 31 e Björn...

Tyvärr måste jag säga att årets Gothcon mall e den skevaste(med ointagligt försprång) av alla kompmallar som varit i konventssverige, och Anton har (åtminstånde för mig) bevisat en gång för alla att en "mall" inte fungerar :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Äh! Man får väl se hur det ser ut på slagfälten först. Mallen kan vara bra bara man sänker de 1500/2 grundpoängen ngt.

Sedan fö så tar vi bara med oss mattorna med tillhörande terräng till gothcon.

Martin Larsson

Citat från: "emil"Äh! Man får väl se hur det ser ut på slagfälten först. Mallen kan vara bra bara man sänker de 1500/2 grundpoängen ngt.

Sedan fö så tar vi bara med oss mattorna med tillhörande terräng till gothcon.

Ok, lättare med transporten då :wink:

Gällande mallen står jag på mig. Det e inte startnivån som e fel, det e hur sjukt olika många grejer olika arméer har som ger varriationsbonusar och olika enheter som ger STD. DoW har massa att välja från, HEs med och några till. Försök istället göra en Chaos Mortal armé så ska du få se på nått inte fullt lika roligt...
WPS mallen framstår mer och mer som en sak som ger dem som spelar arméer med hyfsat billiga bra bastrupper ensamrätt på komp :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Citat från: "Martin Larsson"WPS mallen framstår mer och mer som en sak som ger dem som spelar arméer med hyfsat billiga bra bastrupper ensamrätt på komp :evil:


Vilket framstod för väldigt många redan på BSK...  :twisted:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.