Chaos bitz

Startat av Thure, april 07, 2010, 00.23

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Någon som har lite blandade Chaos Space Marine Bitz?

behöver :
2x CCW (defiler)
2x Meltaguns
2x Powerfists

eller vet någon hemsida som säljer. alla jag har varit inne på har haft slut på dessa delar. jobbigt värre liksom ^^

Martin Larsson

http://www.bitsandkits.co.uk/
http://www.bitzbox.co.uk/

Dem 2 hade jag länkar till. Har inte använt någon av dem så standard cavets apply. Lär finnas massa amerikanska siter med, men tror inte det är värt att skeppa stuff från USA om man kan köpa det i England 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

Ingen av de sidor du länkade till hade de bitz jag behövde in stock, har kollat in på ca 10 andra sidor som inte heller hade något jag behöver. Är det okej om jag kör utan att ha bytt på gamesday? T.ex. Sitter det en reaper autocannon på mina defilers istället för ett CC vapen. Om jag gör det klart med den jag möter innan vad som är vad

cracked_open

Det är helt ok
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Gällande powerfists och meltaguns så kan man ju köpa loyalist space marine bits för dem. Skillnaden på meltorna är ganska minimal, på powerfisten är skillnaden vad man har för symbol på ovansidan av fisten och Space Marines har fler powerfists att välja på :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

får la beställa det då. känns lite fel och limma på mesiga Space Marine powerfists på mina tuffa Chaos dock :(

Martin Larsson

Citat från: "Thure"får la beställa det då. känns lite fel och limma på mesiga Space Marine powerfists på mina tuffa Chaos dock :(

Asså tycker du inte att det passar så vänta istället, det funkar ju bra det med, att ha nån enstaka modell som inte är helt rätt på 1 gamesday är inget större problem :wink:

Poängen är att man kan blanda CSM och SM bits ganska friskt och det kommer med stor sannolikhet inte märkas när man målat modellerna :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

serious cat strikes again!