Rapport från Lusekofteland!

Startat av Sparvel, december 21, 2009, 18.41

Föregående ämne - Nästa ämne

Sparvel

Tänkte bara hoppa in o säga hej från Norge, hoppas ni har det bra i tråk Borås. Jag har det oförskämt tok bra här i Trysil so far. Springer omkring och är badvakt/surfing instruktör på kvällarna och åker skidor på dagarna. Idag var det -12 grader, nyfallen snö och strålande sol!

Bor i en 54kvm lght med 3 supersköna brudar från diverse orter i Sverige. De flesta andra som jobbar på hotellet bor här i samma lägenhetshotell så det är fest så fort man känner för det. Ljudisoleringen är tok bra, så det blir sällan sura miner :)

Jag tror inte jag kunde haft det bättre just nu!

men lusekoftorna lyser med sin frånvaro...
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Waaaagh

Kiligt borde finas lusekoftor i mängder juh! får ta mig en titt själv snart då. skall till oslo över nyår.

dagle

Woho! Låter nästan som att du har lika roligt som mig. Eller nja, jag hade nog bytt matematik mot skidor tbh. :/

Jaja. Glöm inte bort oss bara! Vi är roliga också, fast bara i små doser. Någon måtta får det vara. ;)

Waaaagh

Dagle, Du är alldrig rolig!, bara däckar o spyr hela tiden ;) Sen borde du ju fatta att det är mig du skall ringa ang Ev fester hos sebbes föräldrar!, (Vilket det inte blir i år) =)

Waaaagh

Därsan nu är en själv i Lusekofteland =) så hällsningar från mig me =)