BSK 27 - BSKum sapientiae initium - Startmöte 22/2 13.00

Startat av Brain, februari 09, 2009, 12.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Daniel

Citat från: "biggabush"Missade bataljen. Kunde inte komma ifrån - var ensam med barnen.

Men i korta ordalag vill jag till detta konvent bringa in och ansvara för att få över ett par tre stycken spelutvecklare från UK (billigt flyg) och få dem att hålla i färgsprakande arrangemang under hela konventet. Vi står för flyg. De står för arren. Bra deal.

//

Det skulle vara trevligt tycker jag. Har själj haft liknande planer tidigare, dock med svenska spelutv.

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

biggabush

Yes. Detta är ett mycket bra utbyte. De får utrymme att visa upp sig och vi får ett bra innehåll. Vi behöver IMO mycket av detta till nästa BSK.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Jokkoman

Hade vart kul om man kunde göra lite mer för allmänheten, olika arrs och sådant bland folk (beror givetvis på väder) för att folk ska få upp ögonen för vår gemenskap :). Men jag ska fundera lite på det tänket jag.

i övrigt var det snack om nakentwister i torsdags. Känns som om Anders Bersten och Björn Borggren är rätta män för att föra den traditionen vidare...
//Men vad vet jag

soulreaper

Citat från: "Jokkoman"Hade vart kul om man kunde göra lite mer för allmänheten, olika arrs och sådant bland folk (beror givetvis på väder) för att folk ska få upp ögonen för vår gemenskap :). Men jag ska fundera lite på det tänket jag.

i övrigt var det snack om nakentwister i torsdags. Känns som om Anders Bersten och Björn Borggren är rätta män för att föra den traditionen vidare...

Toppa med brain och vi har en succe!

Ang. allmäna arrs så är det lite synd att konventet hålls när det garanterat regnar i våran annars fina stad. Men jag gillar iden!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

biggabush

\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Sparvel

"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Greger

behöver login till BSK-hemsidan för att ändra... får väl mejla någon på Sverok, antar jag... :)

Jimp

Jag håller på att försöka dra ihop något med mina polare i Östersund om att fixa ett komplett paket med rollspel och hålla det på BSK för att slå ett slag för rollspelen. Detta är dock bara under diskution än. Men jag hoppas på att kunna göra något kul.
Ill dance for Gil!!

Greger

Har fortfarande inte fått login till BSK-hemsidan och kan därför inte fixa en förstasida. Per O har tydligen login-uppgifterna, så om någon träffar honom eller pratar med honom kan du kanske påminna honom!? Jag har skickat PM, men inte fått något svar.

Ju fortare vi får en förstasida på BSK-hemsidan, desto snabbare kan vi be Sverok att lägga upp ett banner på sin hemsida, så att vi börjar synas utåt.

Tack på förhand!
Greger

Brain

Citat från: "Greger"Har fortfarande inte fått login till BSK-hemsidan och kan därför inte fixa en förstasida. Per O har tydligen login-uppgifterna, så om någon träffar honom eller pratar med honom kan du kanske påminna honom!? Jag har skickat PM, men inte fått något svar.

Gamla lösenordet fungerade alltså inte? Konstigt... Skall PM:a honom, annars ser jag honom nog först nästa helg
Tomas Davidsson

dagle

Letar efter skiten... Sparvel säger att hon åt upp skivan. Ivf så fixar jag det.. Har mailat om nya om jag inte skulle hitta den.
Greger... kan du skicka en lista på alla namn i styrelsen. Skulle underlätta mycket med mailen då jag inte har koll.

Greger

Ska leta efter de gamla login-uppgifterna dårrå... men jag minns att det blev något fel där någonstans i processen, så jag blev av med access förra gången.

Lista på styrelsen kommer :)

Tackar!
/Greger

Greger

hittade gamla login och testade, funkar nu, tackar för hjälpen! :)

Jag fixar en förstasida och mejlar Sverok om banner så fort jag hinner, räknar med att det blir gjort senast till helgen.

häls,
Greger