Warhammer online

Startat av Henk, september 14, 2008, 11.06

Föregående ämne - Nästa ämne

Henk

Tjo! På torsdag kommer warhammer ut i butikerna. Försöker organisera så att så många som möjligt är på samma server. Storen och 4-5 av hans ENS polare, jag och 2-3 från Cooperrate Express och 1 o uppåt från Parker, vet inte hur stort intresset är där ute numera.

På torsdag eller fredag vet jag vilken server det blir vi kommer börja lira på, beroende på hur mycket det ska jävlas med att installera spelet :)

Hör av mig då

Ha de gött
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Niklas

Har ju tröttnat lite på LOTRO och på Conan så man kanske skulle skaffa ett nytt spel...  :)

Henk

hehe, Lotro e supernice. Men warhammer ligger mycket bättre till. Fick äntligen död på Balrogen, vilken strid det va :shock: och book14 var så cool så coolhetsfaktorn gick i taket :)

Har tagit lite bilder om ni vill glo på dom. Tycker om Gollums självporträtt i dimmiga bergen, tog många timmar när man sprang den instancen, o fick ett gapflabb när man fick se hans målning :)

Mycket nöje

http://s365.photobucket.com/albums/oo98/henk187/
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

dilba

Jag ska spela det även om jag inte har någon tid.

Henk

WAR server: Karag orrud

För dom som har skaffat boxen med för tidig utlösning
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Meldon

Jag funderar på att kanske skaffa mig spelet jag med.. Beror lite på vad folk tycker om det..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Niklas

Kommer det vara värt att skaffa special edition? Någon som testat det som kan tycka till lite?

Niklas

Vem orkar vänta på att någon ska testa det... köpte det idag och håller på att ladda hem klienten. tar evigheter... ... ... hmmm... pust...

Henk

hehe, viste att någon fick för tidig utlösning ;)
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Niklas

Har ju inte hunnit spela än bara då det tog lite drygt nio(9)  :shock: !!!! timmar att ladda hem allt. Hoppas den installerat sig tills jag kommer hem. Hinner iofs inte spela idag heller men ändå.

Henk

tjo!

Då har jag rullat  en Black Orc tank :O

Henck e namnet
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Niklas

Så vi ska spela ondingarna alltså? Hur verkar det då? Har inte hunnit testa än. Grafikmässigt var det väl en liten flopp eller?

Henk

Tebax till Glamoren, inte så bra kanske, men Fyfan vad RvR (Realm versus Realm va! Fick börja PvPa vid Lv5 redan och det var rejält sköj. Påminner lite om Ab i wow. Man ska ta 3st locations eller samla ihop poäng för en seger. Iomed man spelar orc så får man en rejäl duschör av av deras mentalitet. En quest tex gick ut på att hitta en medvetslös dvärg, stoppa han i en tunna, rulla ut tunna för ett brant stup. Viola! 1st död dvärg :)

Ser fram emot maxLV då de riktiga striderna börjar. Hmmm. undrar om man kan bränna ner Altdorf, döda Karl Franz och använda hans hjälm som en pisspotta?
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

cracked_open

Henk nu får du sluta med att berätta hur skoj Warhammer Online är...snart måste jag åka och köpa det bara för att testa spelet  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Gobbos Spider

Med på servern där. Krozz en pigg och snygg Gobbo Shaman.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell