Space Hulk

Startat av Usually_Insane, februari 21, 2008, 12.02

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

hmm, är det någon som har testat detta: Space Hulk

hittade det på Boardgamegeek, bara positiva kommentarer... skall tydligen gå på Linux med.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Brain

Måste hem och dra ner det!
Släpptes ju för tre dagar sedan så.....
Tomas Davidsson

Usually_Insane

om du skall hem innan brädspelskvällen, glöm inte 40kboken :)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

KOBOLDKUNGEN

Supercoolt, precis som brädspelet, blir inget vettigt gjort idag  :D

Ändra siffran i resulution.sh till 2 för att slippas spela i pyttelietet fönster.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Apanpapan

Vilken siffra? Fattar inget...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Hur kommer man åt den där filen du snackar om? Jag kan inte öppna den med något program i min dator :(

KOBOLDKUNGEN

Öppna med anteckningar, wordpad eller liknande. Filen innehåller bara siffran 1, ändra till 2. Spara.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Niklas

Ok... tack för tipset!  :)

Usually_Insane

Verkar som både deras Internetleverantör och GW har kommit med klagomål, så dom har tagit bort spelet och stängt forumet :(

Spelet finns nog kvar på nätet om någon är intresserad, men tyvärr hann dom ju inte släppa 1.1 som var en klar förbättring på ett redan mycket bra spel :(

Jaja så går det tydligen när man visar uppfinningsrikedom och driftighet, otack är världens lön  :sad3:
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Clifford

Nu är denna guldklimpo tillbaks, rättighetstjafset med GW och THQ är utrett, samma spel, nytt namn: Alien Assault.

http://teardown.se/


Space Hulk, rakt av.