Nu är det dags! Konvents-rollcall

Startat av Robin, februari 13, 2007, 10.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Mindre än 2 månader kvar till Gothcon, så nu är det dags att börja öva på att mäta charges, skjuta med pill å båge etc.

Jag och Martin ska dit, vilka mer hade tänkt sig? Emil, du vet att vi behöver gröna faran för att kunna åka....  8)
Jag vann combat med 13.

fia

jag ska dit.. men jag ska själv inte spela wfb.. ska hjälpa min lillebror spela..
är det folk med bil som ska köra in som har två platser ledig så finns det folk utan bil.. *ler*
ny i stan

emil

Ledsen över att göra er besvikna, men Gröna Faran är på väg till bilhimlen. Jag är inte ett proffs på att bedömma sådana här grejjer, men den kommer garanterat att avlivas den här gången. :cry:
Möjligt att den reinkarneras ngn gång i framtiden, men det är svårt att hitta en bil med rätt grön nyans i dessa metallic-tider.
Men j-r vilken kick det var! :blackeye:

Robin

Citat från: "emil"Ledsen över att göra er besvikna, men Gröna Faran är på väg till bilhimlen. Jag är inte ett proffs på att bedömma sådana här grejjer, men den kommer garanterat att avlivas den här gången. :cry:
Möjligt att den reinkarneras ngn gång i framtiden, men det är svårt att hitta en bil med rätt grön nyans i dessa metallic-tider.
Men j-r vilken kick det var! :blackeye:

N O  O   O     O       O!

:crybaby:
Jag vann combat med 13.

Barcus

robin det kan finnas en chans att åka med i min monster bil jag kan nog t.om leta fram den röda faran. ska nog ner dit ch spela blood bowl
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Robin

OoooOOoooOoooo!

Shiny! Jag vill ha plats :). Tror Martin med vill ha plats.
Jag vann combat med 13.