Styrelsens fokus

Startat av Clifford, juli 26, 2004, 12.38

Föregående ämne - Nästa ämne

Vad bör styrelsens fokus vara, jämte att upprätthålla föreningen?

Nyrekrytering, riktad mot ungdomar
1 (7.1%)
Nyrekrytering, riktad mot "gamers" och de som redan "kan" hobbyn
5 (35.7%)
Aktiviteter, typ konvent, kobold, och annat "stort"
0 (0%)
Aktiviteter, typ löpande spelkvällar och turneringar
5 (35.7%)
Inget mer än att sköta föreningens ekonomi och "pappersarbete"
0 (0%)
Uppfräschning och utveckling av lokalen och våra speltillhörigheter
3 (21.4%)

Antal personer som röstat: 14

Omröstningen har avslutats: juli 26, 2004, 12.38

Clifford

Detta handlar inte om styrelsen uppgift, vilket är att driva föreningen, utan vad de bör arbeta med för att medlemmarna skall anse att de gör "ett bra jobb". Fritt fram för subjektiva röster, alltså.

Niklas

Kan tyvärr inte välja en sak av dem

Clifford

Kan ju tillägga att poll-funktionen inte stödjer flervalsalternativ. Isåfall för ni helt enkelt vote:a flera gånger. Se det här som ett litet test på hur hemsidan hanterar polls.

Niklas

Gick inte så bra att rösta på flera saker.

emil

Tror nog att frågan är mer komplex än ett val ur din "poll", Cliff.  :)

Clifford

Självklart....men det är ju kul med polls, alla svenska dagstidningar med självrespekt har ju en om dagen på framsidan.

emil

Hehe... Så sant. :)

Apanpapan

Ni glömde en punkt på pollen:

Höja filmsektionen till skyarna och ge alla pengarna till de rebelliska krafterna i föreningen (läs filmsektionen)

H. ApanPapan aka. Djurgårdaren
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Björn

Citat från: "Apanpapan"Ni glömde en punkt på pollen:

Höja filmsektionen till skyarna och ge alla pengarna till de rebelliska krafterna i föreningen (läs filmsektionen)

H. ApanPapan aka. Djurgårdaren

"You rebell scum"

Björn

Tycker att alt. 1 och 2 är mycket vicktiga, så jag gav min röst till 2

Martin Larsson

Alt 1 och 2 ÄR mycket viktiga och bör enilgt mig arbetas med, dock är alt 2 enklare, och ter sig nog därför som den punkt som flest röstar på. Dssutom skulle dessa individer förmodligen inte behöva den ca 3 års inkörsperiod som green gamers behöver för att passa in på geddon, vilket förmodligen tilltalar en större del av medlemmarna som röstat 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Diskuterar vi inte detta på annan plats :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Nu ska jag vara såpass elak att tycka till om att ALLA de frågorna i pollen ovan är lika viktigt !
(Om man nu omformulerar lite i fråga 5 och tar bort att den "endast" ska jobba för)

Att det är en ganska övermäktig uppgift att sköta en förening utan stor uppbackning utav medlemmarna (att göra alla sakenra i pollen i detta fallet) kan alla som suttit i en styrelse lätt hålla med om, så vi kommer återigen tillbaka till kärnfrågan som jag ser i Gedon´s problematik;

Engagemang från medlemmar..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"så vi kommer återigen tillbaka till kärnfrågan som jag ser i Gedon´s problematik;

Engagemang från medlemmar..

Ligger farligt mycket i detta...

Det räcker väl att använda denna tråden som exempel(hoppas jag)
Tåden postades av Clifford den 26 juli. Sen dess har hela 9( :!: ) personer orkat rösta om det. En mäkta stor prestation eftersom det handlar om att klicka ett par gånger på ett tangentbord och en mus. Vill passa på att gratulera de 8 andra som klarat av denna knepiga bedrift, ni tillhör onekligen eliten inom geddons datorkunnande :o
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Jag hade funderingar på att lägga till alternativet "Äta Bajs" i pollen, jag tror på allvar att vi skulle haft en otroligt högre mängd deltagare då... :roll: