BSK 23 - 2005

Startat av Clifford, november 10, 2004, 06.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Skall vi ha ett BSK 2005?

Ja!
35 (94.6%)
Nej!
2 (5.4%)

Antal personer som röstat: 35

Omröstningen har avslutats: november 10, 2004, 06.28

Martin Larsson

Till i år anser jag att föreningen måste bli bättre på att se till att få samtliga medlemmar att hjälpa till på konventet, och dessutom ha det stängt på föreningen :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

tobias

Hörde att ni eventuellt hade problem med lokalerna, tråkigt. :(

Säg bara till om vi i GothCon kan hjälpa er på något sätt, intyga att ni är trevliga människor, hjälpa dem förklara hur andra spelkonvent arrangeras hur det går till när vi hyr lokaler, eller vad som helst!
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

sebbe

Citat från: "tobias"Hörde att ni eventuellt hade problem med lokalerna, tråkigt. :(

Säg bara till om vi i GothCon kan hjälpa er på något sätt, intyga att ni är trevliga människor, hjälpa dem förklara hur andra spelkonvent arrangeras hur det går till när vi hyr lokaler, eller vad som helst!
de vet att vi är trevliga människor, vi har varit där i tjugo år =P
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Martin Larsson

Felet är, om jag inte fattat fel, att Bäckängs städerskor inte är trevliga människor utan kräver hela söndagen att städa skolan på´t ungefär :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dagle

vad heter den databasen som bsk använder sig av?? undrar om man skulle kunna hjälpa lite med att ta bort så att folk inte behöver knappa in allt för hand....

Clifford

Citat från: "dagle"vad heter den databasen som bsk använder sig av?? undrar om man skulle kunna hjälpa lite med att ta bort så att folk inte behöver knappa in allt för hand....

Det är filemaker, Andreas Carlsson är en ejare på det så därför använder vi det. Jag är inte superinsatt men den skulle potentiellt funka tillsammans med ett online-system för anmälningar, om man bara gör en funktion som för över rätt info på rätt plats när betalning väl erhållits.

emil

Ang BSK-lokaler, vi har ngt papper från Bäckängs rektor Sülla liggandes ngnstans i styrelserummet. Det kan vara bra att ha med när lokaler ska diskuteras med ledningar och tjafs.

Clifford

Citat från: "emil"Ang BSK-lokaler, vi har ngt papper från Bäckängs rektor Sülla liggandes ngnstans i styrelserummet. Det kan vara bra att ha med när lokaler ska diskuteras med ledningar och tjafs.

Bra idé! :!:

Kalle

Jag vet inte om ni fixat bäckäng eller ej, men jag tänkte att eftersom jag har planerat att snacka med den nya rektorn i veckan om hårdrocksföreningens lokal 8)  så kan jag ju fråga om det med?

För övrigt undrar jag vart man anmäler sig om man vill jobba!
Estoy solo mirando!

Clifford

Citat från: "Kalle"Jag vet inte om ni fixat bäckäng eller ej, men jag tänkte att eftersom jag har planerat att snacka med den nya rektorn i veckan om hårdrocksföreningens lokal 8)  så kan jag ju fråga om det med?

För övrigt undrar jag vart man anmäler sig om man vill jobba!

Tack för erbjudandet men lokalen är fixad, innan vi avhandlat vårt krismöte vill vi inte kontakta Bäckäng igen eftersom det kanske inte blir nåt konvent.

Och om du vill jobba så är första frågan:
Kan du jobba med konventet INNAN konventet?
Under konventet gör du bäst i att anmäla dig som spelledare eller cafeteriapersonal. Ta det sistnämnda med Dalevik, spelledare kan du ta med Jimmy på Geddon, preaker81[at]hotmail.

Kalle

hängde inte riktigt med där, men  jag är gärna med och fixar innan. förutsatt att det blir av
Estoy solo mirando!

sebbe

Citat från: "Kalle"hängde inte riktigt med där, men  jag är gärna med och fixar innan. förutsatt att det blir av
åh =(
vi hade gärna sett att du var med och fixade även om det inte blir av annars.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Kalle

ja altså.. eller wtf.. eller jag vet inte

klart jag vill hjälpa till med vad som än behövs göras. Säg till vad som behöver fixas så försöker jag fixa det... :D
Estoy solo mirando!

rAWTAZ

Citat från: "Kalle"ja altså.. eller wtf.. eller jag vet inte

klart jag vill hjälpa till med vad som än behövs göras. Säg till vad som behöver fixas så försöker jag fixa det... :D
Fler arrangemang under konventet. Fixar du det är det det bästa du kan göra för stunden tror jag. Sen räknar vi kallt med att du sliter före under och efter konventet också ;D

Kalle

jag vill gärna vara med och lära folk spela något spel.. men snål som jag är blir det nog bara 40k in 40 minutes :P tycker att jag har grepp om det
så man kan ju lära några konventsdeltagare det?

ska köpa figurer snart så 8)

på lovet är jag lätt på och hjälper till och fixar i ordning och kan hjälpa till att städa med.


kan dock inte hjälpa till så mycket nu på vardagarna innan, skola =/
Estoy solo mirando!