P-tillstånd

Startat av carlsson, juni 09, 2010, 13.22

Föregående ämne - Nästa ämne

carlsson

Hur blir det med parkering på vardagkvällar och helger, nu när det krävs tillstånd?

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Brain

Citat från: "carlsson"Hur blir det med parkering på vardagkvällar och helger, nu när det krävs tillstånd?

är först nästa månad och Ivar kollar upp det (vad jag vet)
Tomas Davidsson

Spiff Rymdspionen

Ansvarig för parkeringen utanför byggnaden tar kontakt med oss senast på måndag den 14/6. Mer information följer så fort vi vet något.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Spiff Rymdspionen

Update. Eller snarare brist på.

Det är fortfarande inte klart vad som kommer att ske rörande parkeringstillstånd, men vi har i alla fatt fått klart att om det drar ut på tiden tills det att hyresvärd är klar med att besluta om permanenta p-platser till hyresgästerna i byggnaden, så kan vi fortsätta att använda dem.

Så fram tills det att styrelsen skriver i denna tråd (nyhet kommer upp så fort vi hör något) så är det fortfarande fritt att parkerna utanför föreningen även om det skulle dra ut på tiden över den 1/7.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Usually_Insane

gäller det efter ett visst klockslag eller så? brukar komma runt halv fyra och gå och träna innan brädspelkvällarna
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

soulreaper

Vi vet ännu inte hur det kommer att vara men stå ut så får ni svar när info kommer. Om jag förstod det hela rätt så lutade det åt att det är fri parkering efter 18 men ingenting är säkert ännu så vi får vänta helt enkelt. Men som Carlos skrev, så länge vi inte fått reda på någonting gäller samma sak som förut...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Usually_Insane

men antagligen inte bra att ställa sig där 15.30?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

soulreaper

Jo tills vi har fått reda på annat och gått ut med den informationen..1: juli "ska" de nya reglerna börja gälla, men om vi inte har fått info om vad som gäller 1:a juli så gäller samma regler som förut fram tills det att vi fått info. När vi fått detta kommer det att annonseras vad som gäller.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Spiff Rymdspionen

Då har jag fått besked i dag om att tillstånden minst kommer att dröja tills den 1/8, så det som skrivits tidigare gäller fortfarande tills vidare.

Alltså, det går bra att parkerna utanför byggnaden när som helst på dygnet, utan särskilt tillstånd.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit