D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Dennis

Hejsan på er alla glada ^^ jag är nu tillbaka från Slovenien :) Har haft den bästa veckan i mitt liv :P Jag kan spela den 17:e, vet ni om det blir någon mer vecka då vi kör pg hela veckan eller inte? ^^

Shump

Eftersom fibe jobbar nu så antar jag att det inte blir några fler sånna veckor  ):

Martoow

Var ska vi vara någonstans på lördag? Det funkar inte hemma hos mig, det är ett som är säkert.
Med lite tur är Carl jättesnäll och låter oss slita lite på hans soffa en dag till. Annars gäller det att vi har lite tur och det är öppet på gedon. Ack!
Men jag tar mig friheten att anta att det är klockan 12:00 som gäller även denna gång.

Har även lagt in alla character sheets i en pärm, sorterade efter campaign. Jag kommer att ta med mig den gamla plastfickan så att folk kan ta ett sista farväl av den.  :roll:

Förhoppningsvis så har också mitt paket med böcker från Neogames anlänt tills jag kommer hem och då tar jag med mig den traven också så att folk kan få en liten preview av vad som kanske kan komma att spelas.

Behövs det frågas någonting innan lördag så nås jag ENDAST per mobiltelefon. Ni bör kunna numret vid det här laget.
Nu ska jag offra en bunt små döda djur till tärningsgudarna.
Väl mött!

//Daephistus
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Har fått tag i carl å det funkar att spela hos honom. 12 funkar bra för mig med.

Shump

Tjo allihop! Har snackat med martin och han hade det svårt för att ta sig hem till denna helgen. Så det blir inget spellande då. Nästa helg skulle dock fungera fint.

FiBe

Nästa helg passar för mig. Sen har jag semester vecka 32. Då kan jag spela alla dagar. Så skriv vilka dagar ni kan vecka 32.

Dennis

Det skulle nog inte vara något problem att spela hemma hos mig till helgen om ni vill dock, kanske någon av dagarna om ni har lust iaf =)

Shump

Det skulle vi kunna göra. Jag ska till lillön nu dagarna som kommer nu, vet inte om jag kommer hem i tid för att vi ska kunna spela fredag men lördag och söndag (31:a juli och 1:a aug) nästa helg funkar bra för mig.

Martoow

Hej, era mammor.
Jag är på för att spela hos Dennis, inga problem. bör komma hem innan den kommande helgen.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

FiBe

För min del går det också bra att vara hos Dennis. Jag kan ju köra alla från stan så kommer vi dit smidigt. Skriv gärna hur vecka 32 ser ut för er. Det vore bra om vi kunde bestämma vilka dagar som det kan spelas på då så vi slipper krångel som ju brukar uppstå när vi inte bestämmer i tid.

Martoow

Vecka 32 har jag inget inplanerat... än. Dock, FiBe, kan flygningen komma att hamna på en helg därikring, bara så att du vet. 8)
Förslagsvis så kan vi andra komma ner till stan och samlas på samma ställe så behöver inte FiBe åka omkring i hela stan för att hämta oss.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

okej, dennis lördag, söndag? ska funka vad jag vet, måste dock kolla med moped tillgång ser ut men annars inga problem(tar bussen om inte annat ^^) tid?
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Båda dagarna bör det bli, men vi kan diskutera det under lördagen.
Jag tar mig friheten och föreslår spelstart klockan 12:00, trots att det är Dennis som är värd för spelkalaset. Då bör det bli samling klockan 11:30.
Om det är några frågor, slå en signal bara. :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

11:30 blir bra, ni kan komma tidigare med ;)
Åker ni allihop med filip hit eller? för jag är inte säker på att buss är så lämpligt ^^

Shump

11:30 blir bra. Vad sägs om att ta å hämta käk från spice n nice då också? Om dennis också vill ha så kan han göra en beställning.

Angående spel på söndag så får jag se lite huruvida jag kan. Har som vanligt inlämning på söndagen och kanske behöver jobba på det den dagen.