MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Invites utskickade, acceptera dem ASAP även om ni inte tänkt spela på några dagar för annars kan ingen annan spela heller.

Deadline för första omgången är söndagen 5 februari! Är vi klara innan påbörjar vi nästa omgång direkt och sätter en ny deadline på två veckor från det datumet.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

#61
Hinner man byta lag på måndag? Det är för många lag av viss typ nu eller? 3 Orc-lag & 2 Nurgle-lag, dom är nästan identiska. Vilka lag är det inte någon spelar?

mlkr

Woooooo! Gametime! :D


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

KOBOLDKUNGEN

Vi har 3 orc, 2 Nurgle, 2 High elf, 1 human, 1 undead och 1 dwarf så det finns gott om lediga lag. J'klar skillnad på orc och Nurgle dock skulle jag vilja säga.

Vill du absolut byta så inga problem om du är snabb på inviten, såvida inte alla andra vill börja byta då med.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Citat från: mlkr skrivet januari 23, 2017, 08.04
Woooooo! Gametime! :D


Skickat från min iPhone med Tapatalk
:D
Väntar fortarande på 5 invites dock!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


mlkr

Byt dina nurglegurglare mot Råttmän så att högalverna får smaka på sin egen meducin! :)

Jag svarar på min invite efter jobbet idag ^^


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

emil

Äsch, jag struntar i att byta lag. Jag har lagt ner en massa tid på att döpa spelare nu så, det är Nurgle Gurgles som gäller.

mlkr

#67
Bara Greger och Fluff kvar att signa upp. Kom igen gubbs, de döda vill lira boll :P

Edit: Jag har sms-sparkat på Greger så han signar upp. Kan någon sparka på "Fluff"? Ingen aning vem det är baserat på nickname :P

/M
/Veni Vidi Vicious

KOBOLDKUNGEN

Sparkat på båda, Fluff fixar direkt och Greger när han kommer hem vid 19 :)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Raslurbat

Kör ThriLL KiLL Kult när du scrappat dina Gurggels  :)
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

KOBOLDKUNGEN

Då var ligan ligan igång så bara att kontakta er motspelare och köra :)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


mlkr

Hojta när ni ska lira för man kan väl specca va?
Å se till att joina Brain's Discordkanal så man kan lyssna in och höra skitsnacket coacherna emellan ;D
/Veni Vidi Vicious

emil

Citat från: mlkr skrivet januari 23, 2017, 19.53
Hojta när ni ska lira för man kan väl specca va?
Å se till att joina Brain's Discordkanal så man kan lyssna in och höra skitsnacket coacherna emellan ;D
Discord? Är nytt för mig. En fråga: Jag kör PCn inkopplad i högtalarsystem för att slippa hörlurar(med mikrofon). Om jag kör mickat så blir det rundgång va? Eller? Eller måste man skaffa hörlurar med mick?

Brain

Citat från: emil skrivet januari 23, 2017, 20.04
Citat från: mlkr skrivet januari 23, 2017, 19.53
Hojta när ni ska lira för man kan väl specca va?
Å se till att joina Brain's Discordkanal så man kan lyssna in och höra skitsnacket coacherna emellan ;D
Discord? Är nytt för mig. En fråga: Jag kör PCn inkopplad i högtalarsystem för att slippa hörlurar(med mikrofon). Om jag kör mickat så blir det rundgång va? Eller? Eller måste man skaffa hörlurar med mick?

Torde bli rundgång då, ja
Tomas Davidsson

mlkr

https://discordapp.com/

Går in i match med Johansson alldeles strax. Finns på Discord i chatt om man vill lyssna in. Inga spelförslag dock tack! :)
/Veni Vidi Vicious