Rise of Eldrazi prerelease

Startat av Xyzar, mars 29, 2010, 22.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Team B-Raws ska komma och äga upp, minst 2 ska vara i top 8 annars blir det piskrapp
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

1. Johan L
2. Thomas D
3. Billy L
4. Thomas L
5. Janne G
6. David S
7. Andreas Johansson

Dessa 7 personer är bokade för Eldrazi prerelase på Lördag.

Är du inte med på listan och vill vara med måste du ringa och boka detta på telefon: 031-514150
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

tomez

ja lätt. går att fixa nått "geddon märke" kanske :p eller typ en t-shirt

Plutonergy

Citat från: "tomez"ja lätt. går att fixa nått "geddon märke" kanske :p eller typ en t-shirt

Det hade vart coolt, vi får grubbla lite på detta :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

TeazZ

Du kanske skrev listan på vilka du anmälde innan du läste mitt mejl eller så råkade du missa det billy. Men jag kan tyvärr inte vara med på lödrag. Har dock bokat en plats på fredag natt. Så om någon inte har något bättre för sig kan ni ju säga till jag kan nog köra i så fall. Om inte annat kanske vi syns på lördag förmidag om jag orkar vara kvar till ni andra kommer. Lycka till allihop!  :P

Xyzar

Janne har bil med vad jag förmodar har 5 platser som han kan köra på lördag. Så det blir väl Janne och tomas som kör då antar jag?
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Citat från: "TeazZ"Du kanske skrev listan på vilka du anmälde innan du läste mitt mejl eller så råkade du missa det billy. Men jag kan tyvärr inte vara med på lödrag. Har dock bokat en plats på fredag natt. Så om någon inte har något bättre för sig kan ni ju säga till jag kan nog köra i så fall. Om inte annat kanske vi syns på lördag förmidag om jag orkar vara kvar till ni andra kommer. Lycka till allihop!  :P

Jag missade nog det, då använder vi "Andreas Johansson" som nån reservplats, jag ringer inte och avbokar den.

Lycka till på natten där ;)...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Hur låter avfärd från geddon vid 0930 på lördag?
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Hur låter avfärd från geddon vid 0930 på lördag?

Låter bra, vad säger Thomas?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

tomez

inga problem.. har jag inte vaknat då så ring :p

Xyzar

Då är det klart, 6 modiga själar möts utanför geddon 0930 för avfärd emot det stora läskiga GBG. Kommer försöka vara där lite tidigare och ta med lite kort osv
There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Någon som kontaktat Janne om arrangemanget?
Är han på forumet?

EDIT: Sprang på honom på Coop så jag fick info att han var införstådd.
Tomas Davidsson

Plutonergy

Tips om morogndagen ha med egen penna, de tar 10:- för pennor som krävs vid deckreggning :)

Många bäckar små...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Hur gick det för folk i götet då, bättre än Elfsborg hoppas jag? (dvs 1-5 :/)

Brain

Citat från: "pannan"Hur gick det för folk i götet då, bättre än Elfsborg hoppas jag? (dvs 1-5 :/)

vi fick också 1-5... Linden gick till Top8 och vi övriga 5 gjorde det inte :-)
var ett riktigt galet format
Tomas Davidsson