Min väska är borta.

Startat av Jimp, juni 24, 2006, 07.53

Föregående ämne - Nästa ämne

Jimp

jo så är det, min ljusbruna och oranga Salming väska är bort efter midsommarfirandet hos john. med tanke på att det mest var geddon folk på festen tänkte jag att den kan ha hamnat i fel hem på fyllan under kvällen och i så fall om den som har den orkar lämna tillbaka den ^^ lämna den på geddon funkar, säga till styrelsen så borde den hamna på rätt väg igen.
Ill dance for Gil!!

sebbe

den är hemma hos mig, tar med den till geddon typ senare idag om jag orkar gå dit. annars imorgon

jävlar vad jag har ont i halsen
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Jimp

haha, ja fan vi söp ju en hel del...var ju fan säker på at jag hade äskan med mig ^^
Ill dance for Gil!!

sebbe

dumt att slösa energi på att ha koll på en väska som inte innehåller alkohol =D
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

soulreaper

Citat från: "sebbe"dumt att slösa energi på att ha koll på en väska som inte innehåller alkohol =D
precis...eller så gör man som jag och drar hem lite folk för att däcka efter 40 minuter....
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Martin Larsson

Citat från: "soulreaper"
Citat från: "sebbe"dumt att slösa energi på att ha koll på en väska som inte innehåller alkohol =D
precis...eller så gör man som jag och drar hem lite folk för att däcka efter 40 minuter....

Tyder på start karaktär  :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

soulreaper

tyder på för lite sömn och för mycket drickande fort...aka dålig karaktär....
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Fluff

Citat från: "soulreaper"tyder på för lite sömn och för mycket drickande fort...aka dålig karaktär....

nej nej nej. tyder på att gästerna drack för dåligt/lite/långsamt. som värd kan man aldrig dricka för mycket eller däcka för tidigt.
ät en makaron till!

Jimp

men fan det var ju för att jag hade fått all alkohol i mig som jag tappa bort vart jag hade min väska =P alkoholen ska ju fan inte vara i väskan, den ska ju vara i magen på väg ut i blodet =P
Ill dance for Gil!!

cracked_open

Man får vara försiktig med blod i spritomloppet  :lol:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton