Att göra-lista

Startat av jonas, augusti 17, 2005, 13.11

Föregående ämne - Nästa ämne

rAWTAZ

Citat från: "tobias"Jag ska ju upp till Stockholm i helgen och kan prata med Wille, men då måste någon ge mig information om vad 17 det är jag ska prata med honom om.
Bra att veta :)

Vi får stämma av det med Cliff, han är väl mest insatt just nu i den där biten, eller Dina också eftersom hon fick mail. Det är ju inte "förrän" i helgen =)

tobias

Jag ringer Clifford och gör ett försök att reda ut den här soppan.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

tobias

På tal om Stockholm så delar jag fortfarande mer än gärna ut flyers, sätter upp affischer, bär en t-shirt eller vad som nu krävs.
Jag kan printa ut saker på Sveroks kansli, så det enda jag behöver är en fil att skriva ut. Måste ha detta senast torsdag 16:00, annars kommer jag inte att hinna.
Maila till tobias.eliasson@manavskugga.se
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

rAWTAZ

Citat från: "tobias"På tal om Stockholm så delar jag fortfarande mer än gärna ut flyers, sätter upp affischer, bär en t-shirt eller vad som nu krävs.
Jag kan printa ut saker på Sveroks kansli, så det enda jag behöver är en fil att skriva ut. Måste ha detta senast torsdag 16:00, annars kommer jag inte att hinna.
Maila till tobias.eliasson@manavskugga.se
Hm, fan va synd att vi har mötet i helgen :/

rAWTAZ

Har du hunnit ringa runt till alla du tänkt från Stockholm? =) Just curious.

Dina

Citat från: "rAWTAZ"Har du hunnit ringa runt till alla du tänkt från Stockholm? =) Just curious.

Jag antar att du menar mig. Jo, jag har ringt, men jag har endast ringt dem som BSK hade förra året. Några av dessa är med i Stockholm också.
So long, suckers!

Clifford

Ok folk, Tobias, du skickar Joakim Molins mail till Rawtaz, och Wille skickar Stockholms system till Rawtaz. Dina fixar fram den schyss ta bilden från Marie och ser till att den dyker upp på hemsidan, samt att Tobias får den via mail så han kan skriva ut några flyers och ha på Stockkon!

Fixa fixa!

Dina

Vad har Marie för nummer?
So long, suckers!

rAWTAZ

OK, vi har nu skickat länk till den dagsaktuella kopian av loggan i färg till Tobias, Dina och Cliff via e-post :)

Hör av er om något undras.

tobias

CitatOk folk, Tobias, du skickar Joakim Molins mail till Rawtaz
Eftersom jag inte hade Molins mail gjorde jag tvärtom istället, hoppas att det var ok? :wink:
CitatWille skickar Stockholms system till Rawtaz
Är detta clearat med Wille nu? Jag behöver alltså inte ta detta med honom i helgen?
CitatOK, vi har nu skickat länk till den dagsaktuella kopian av loggan i färg till Tobias, Dina och Cliff via e-post
Jag har tagit emot den och tillverkar någon form av flyer/affisch av denna och hemsidan i kombination. Man bör ju vara medveten om att folk i en större grad än tidigare kommer att vilja ha ut information från hemsidan med start måndag. Är det någon som arbetar med detta, eller kommer inget att ske på den fronten förrän vi har fått något av anmälningsystemen?

Ber om ursäkt om jag ställer frågor som redan är självklara, men jag känner bara till den information som jag får ut av forumet. Blir så när man bor i "fel" stad. :wink:
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

rAWTAZ

Citat från: "tobias"Man bör ju vara medveten om att folk i en större grad än tidigare kommer att vilja ha ut information från hemsidan med start måndag. Är det någon som arbetar med detta, eller kommer inget att ske på den fronten förrän vi har fått något av anmälningsystemen?

Ber om ursäkt om jag ställer frågor som redan är självklara, men jag känner bara till den information som jag får ut av forumet. Blir så när man bor i "fel" stad. :wink:
Jag är av samma åsikt. Man bör göra lite redan nu så att inte ALLT behöver göras pronto efter mötet. Har erbjudit mig att hjälpa till lite också men inte fått något login ännu, duh..

En sak ang sidan: Vill någon vänlig själ vara snäll och göra om/ta bort referenser till BSK #22 och '04, det är ju faktiskt 23 och 2005 :) Bl.a i huvudet på sidan och under de två översta länkraderna.

Dina

Citat från: "rAWTAZ"
Jag är av samma åsikt. Man bör göra lite redan nu så att inte ALLT behöver göras pronto efter mötet. Har erbjudit mig att hjälpa till lite också men inte fått något login ännu, duh..

En sak ang sidan: Vill någon vänlig själ vara snäll och göra om/ta bort referenser till BSK #22 och '04, det är ju faktiskt 23 och 2005 :) Bl.a i huvudet på sidan och under de två översta länkraderna.

Jag skickar login idag. Glömde det. Angående BSK 22, jag antar att du menar forumet. Det kan inte jag göra, Anders är admin där. Klå han, flå han, slå han, på han, stoppa duvan nuuuu!
So long, suckers!

rAWTAZ

Citat från: "Dina"
Citat från: "rAWTAZ"
Jag är av samma åsikt. Man bör göra lite redan nu så att inte ALLT behöver göras pronto efter mötet. Har erbjudit mig att hjälpa till lite också men inte fått något login ännu, duh..

En sak ang sidan: Vill någon vänlig själ vara snäll och göra om/ta bort referenser till BSK #22 och '04, det är ju faktiskt 23 och 2005 :) Bl.a i huvudet på sidan och under de två översta länkraderna.

Jag skickar login idag. Glömde det. Angående BSK 22, jag antar att du menar forumet. Det kan inte jag göra, Anders är admin där. Klå han, flå han, slå han, på han, stoppa duvan nuuuu!
Ah, ok :)

Hmm, bara han som har admin alltså? Får väl ringa då eller nåt. Kan du maila mig hans nummer vore det bra!

Clifford

Jag har inte haft någon mer kontakt med Wille så du får gärna be honom skicka det som behövs, jag har dålig koll och fullt upp med jobb.

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Jag har inte haft någon mer kontakt med Wille så du får gärna be honom skicka det som behövs, jag har dålig koll och fullt upp med jobb.
OK.

Dina: OK.