Organisera mera: Warhammer Fantasy Battles

Startat av emil, augusti 15, 2016, 15.12

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Asphyxate på SWFBRs forum har lite High Elves för byte/salu. Både jag & Zot(?) har dealat med honom tidigare. Island of Blood-prylar kommer & går på Tradera med jämna mellanrum. På SWFBRs "Marknaden" lägger spelare ut med jämna mellanrum också.

Meldon

Du får gärna kolla om han vill bli av med IoB grejerna :)

Jag hittade massa boxar på amazon till varierande priser med, doch e ju frakten nästan det dyraste av allt :(
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

emil

Du får fråga själv, han bits inte(tror jag). Han har varit reko & schysst mot mig iaf.

Meldon

Tänkte mest på det Zot skrev på förra sidan ;)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Zot

Har inlett förfrågningar! Får se vart det leder. Rekommenderar gärna också den person som Emil nämner!

mlkr

Meldon - vi har en ny engelsk medlem som spelar 40K. Rätt säker på att du har Ultramarines o spelar med någon som har Tyranider? Kan man sätta er i kontakt?


Skickat från min iPad med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

Zot

Meldon, det blev tyvärr inget napp på IoB-figurerna.  :(

Meldon

Citat från: Zot skrivet november 27, 2016, 21.57
Meldon, det blev tyvärr inget napp på IoB-figurerna.  :(

De va ju synd, jag får väl måla mer råttor ist då :P
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

emil

Det finns en låda High Elf Spearmen på Tradera nu, sedan kan du kontakta Asphyxate.

Meldon

Tack! Den ska jag absolut hålla ett öga på!
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Zot


emil

Det var ju riktigt prisvärt paket, men inte för att jag vill spela något av det. Dom har paketerat om det till AoS, med runda baser helt enkelt.

Zot

Det är fyrkantiga baser med också, enligt beskrivningen!

Känns lite synd att jag inte samlar på de här figurerna.  :)

Meldon

Är det fyrkantiga baser med där i är det ju helt klart värt det, särskilt för mig som har en skaven o försöker få ihop en high elf arme :D
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

emil

#89
Citat från: Zot skrivet december 11, 2016, 08.19
Det är fyrkantiga baser med också, enligt beskrivningen!
Se där. Både bra & smart av GW för en gångs skull, då det finns en liten marknad kvar både för 8th & 9th. Finns det fler paket med fyrkantiga baser, eller är det ett nytt steg för GW tro?