GamesDay 21 Januari

Startat av Thure, januari 04, 2012, 14.13

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure


Meldon

Citat från: cracked_open skrivet januari 08, 2012, 18.15
Arme: Whiteshields. lurar på att spela 2000p all out infantry...Kristian vet ju hur det ser ut och känns  ;)

Hahaha, efter vad jag har hört så gjorde det ont :P
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Rofugos

#17
Jag dyker upp och jag tar med mig en till verkar det som ;)

Missions blir dom som används i Horred antar jag?

S:41

brucelennart

Jag skulle gärna varit med men jobbar denna helg dessvärre.

Thure

Citat från: Rofugos skrivet januari 09, 2012, 07.28
Missions blir dom som används i Horred antar jag?


Horred=Kinna=Gamers Weekend? Isådanna fall, Ja.

Det är ju aningen komplicerade Missions, och jag får fixa om alla poäng summor till 20p systemet istället för 24p systemet, men det ska nog gå lösa.

Rofugos

Citat från: Thure skrivet januari 09, 2012, 12.14
Citat från: Rofugos skrivet januari 09, 2012, 07.28
Missions blir dom som används i Horred antar jag?


Horred=Kinna=Gamers Weekend? Isådanna fall, Ja.

Det är ju aningen komplicerade Missions, och jag får fixa om alla poäng summor till 20p systemet istället för 24p systemet, men det ska nog gå lösa.

Varför inte bara köra med 24p?

Thure

Vi har ju alltid haft en 0-20 innan, och det blir väl rättvisare i längden, om vi sedan går tillbaka med 0-20 så man inte kan ha fått extra poäng. Men jag sänker bara VP:n/KP:n till 0-8.

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Stefan

Tänkte att jag faktist skulle vara med och spela med :)

Lirar vad Jerry pillar ihop åt mig ;)

Thure

Vad trevligt, vore bra om vi kan få in 1, 3 eller 5 spelare till, så vi blir jämt antal.

Thure

Om du vill kan du låna delar av mina chaos Stefan (antingen vanliga CSM eller Plague Marines.

deadbolt

Skitdatum, jag ska spela annat den dagen ... ;) Du kan få låna min CF-arme jag körde på Boråskonventet om du vill Stefan.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Stefan

Erik skulle plocka med sig lite marines som jag ska spela så det blir nog bra  ;)

Ses på lördag, jag är ordentligt på spel och en jävla massa skratt när jag åker på för mycket stryk  :)

Thure


Martin Larsson

Citat från: Thure skrivet januari 16, 2012, 22.22
Det har kommit ut en ny FAQ! Läs gärna igenom er egna innan lördag http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?categoryId=1000018&pIndex=1&aId=3400019&multiPageMode=true&start=2

Jo tack visst har det det. Kristian kommer bli glad, som CSM spelare hatar man GW nu. Mina kommer officiellt packas ner i lådor idag.
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.