Allmän gräl och pajkastningsplats

Startat av Martin Larsson, augusti 02, 2004, 15.30

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Vore det inte en bra ide att man måste ha en viss typ av virusprogram på sin dator om man har den nere på geddon, samt att man måste kolla den med ett visst intervall.
Bevisligen gör ju folk mer än bara spelar spel och kollar sina mail, annars skulle ju inte en massa virus hoppa in i datorerna...

/F

Clifford

Ja, för er som inte förstått så KRÄVER ARMAGEDON TOTAL TILLGÅNG till folks datorer om man ska ha den på Geddon.
Och NI FÅR INTE TANKA SAKER, FATTA!

"Jo men jag är så snäll blablabla, jag tankar aldrig nått, spelar bara Kalle Ankas Lekplats, så snäll är jag, men ojsan, hade jag porrfilmer och femtielva virus, hur har DOM kommit dit?"

Helvetes jävla mongon!

:evil:

Getsen

Citat från: "Clifford"Helvetes jävla mongon!

Puss Marcus, det här gjorde min morgon perfekt. :-)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Clifford

Nu när jag inte satt min fot på föreningen på ett tag så tänkte jag att ni nog lider brist på rejält gnäll:

Bööööööl

Pinsamt att komma till Sverox rikskansli och se att Armagedons papper ligger överst i "struliga föreningar"-högen...(som iofs var rätt fet, men ändock, rikstäckande)

Men, men. Det ska väl gå att lösa. Böööl.

dagle

böööl
73,5 % tycker att microsoft är ett bra företag..
www.gentoo.org eller www.slackware.com där har ni bra OS
sista viruset som funkar till dessa OS:a kom 94 och berodde på en bug i den gammla kernelen

KOBOLDKUNGEN

böööl
beror väl på att ingen använder skiten :idea:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


sebbe

Citat från: "Clifford"Nu när jag inte satt min fot på föreningen på ett tag så tänkte jag att ni nog lider brist på rejält gnäll:

Bööööööl

Pinsamt att komma till Sverox rikskansli och se att Armagedons papper ligger överst i "struliga föreningar"-högen...(som iofs var rätt fet, men ändock, rikstäckande)

Men, men. Det ska väl gå att lösa. Böööl.
föreslår namnbyte till tarmayoghurt så vi hamnar längre ner i den alfabetiska ordningen.

vad var strulet, förresten? krångel med medlemsregister eller vad det var?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford


dilba

I am the man. Jag fixar numret till alla ( utom Pannas syrra )