Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas


snoffaz

som satan också!! När Hålger inte lyckas bromsa sin tjurrusning.

knallpucko

Ledsen grabbar - är förkyld och helt under isen, så det blir ingen spelning ikväll. Jag hoppades in i det sista att det hela bara var övergående, men inte ens några timmars extra sömn (från 9 till 15) och extra tabletter kunde råda bot på snörvlandet och febern. Nu ångrar jag att jag inte satte ihop en telefonlista... Kan alla som läser detta svara så jag vet att ni vet och sedan se till att de andra får veta?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Ajdå du får krya på dig. Blir det nästa vecka istället då?

snoffaz

Ajaj låter inget vidare, hoppas på nästa vecka istället.

Krya på dig.

knallpucko

Ja, det tror jag - bara inte tisdag, då är jag i Gbg och träffar en kompis från USA. Mina förslag är:

Mån 18/10
Ons 20/10

Skriv upp er snarast!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

snoffaz

Citat från: "knallpucko"Ja, det tror jag - bara inte tisdag, då är jag i Gbg och träffar en kompis från USA. Mina förslag är:

Mån 18/10 snoffaz
Ons 20/10

Skriv upp er snarast!

Niklas

Citat från: "snoffaz"
Citat från: "knallpucko"Ja, det tror jag - bara inte tisdag, då är jag i Gbg och träffar en kompis från USA. Mina förslag är:

Mån 18/10 snoffaz, Nisse
Ons 20/10

Skriv upp er snarast!

Ewers

Mån 18/10 snoffaz, Nisse, Ewers
Ons 20/10

nemesiswar

Mån 18/10 snoffaz, Nisse, Ewers, Henrik
Ons 20/10

knallpucko

Ok, snabbt marscherat: vi spikar alltså måndag kl 17-21 på Geddon. Är jag fortfarande sjuk (förkylningen ger sig ALDRIG, tycks det som) så skriver jag det här på söndag kväll, så kolla det. Hör ni inget så blir det spelning.

...och då får vi se om Hålger har broms eller bara gas...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Väggen i slutet av rummet kommer nog hjälpa till annars. :-)

nemesiswar


Ewers

Kan skryta med at min sambo gjort en teckning på Julius.  :D

Ses på måndag!

/F

Niklas

För de som eventuellt är frusna rekommenderas att ta med en filt. 11 grader i blå rummet och 17 i stora lokalen efter att det varit mkt folk på plats samt att värmaren har gått hela kvällen.
Ses imorgon eftermiddag! Hoppas jag...