Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

nemesiswar

Tackar också för en mycket rolig spelomgång känner att denna gruppen har potential!

28/9 Snoffaz, Henrik

5/10 Snoffaz, Henrik

12/10 Snoffaz, Henrik

19/10 Snoffaz, Henrik

26/10 Snoffaz, Henrik

knallpucko

Tack för bakgrunden, Snoffaz! Ska hem och begrunda den ikväll.

Vad tror du om tisdag, Napprix?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

Jag kommer kunna de flesta tisdagarna tror jag men max 2 tisdagar i månaden.

/F

Niklas

Jag kommer också kunna de flesta tisdagarna. 26/10 flaggar jag för att jag inte kan iaf.

knallpucko

Ok, då spikar vi följande datum och tider för spel:

28/9 kl 17-21

12/10 kl 17-21

Jag funderade på att sätta 19:e också, men det beror på om jag har material klart tills dess. Vi kanske kan hålla det datumet öppet och återkomma.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

snoffaz

Kanon det ser vi med glädje fram emot.

Niklas

Låter helt klart trevligt. Ska försöka få ihop lite mer bakgrund till min karaktär och maila den så snart som möjligt.

knallpucko

Napprix: inget karaktärsskapande nästa vecka - det blev fullbokat... Vi kan ta det innan spelningen på tisdag 28/9 om du vill. Skriv på forumet om du vill, annars antar jag att du har annat för dig.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Napprix

okej låter fint det sorry om jag inte har skrivit men jag har haft problem med mitt förbannade internet  :evil:  men säg till några dagar innan bara så kan vi fixa det :)

knallpucko

Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Var nere på föreningen en sväng nu på förmiddagen och insåg att det inte kommer att bli kul att spela spel på tisdag om de fortfarande slipar golvet. Finns det någon alternativ spelplats? Bil finns ju om vi behöver åka en liten bit.

nemesiswar

Kan spela hemma hos mig jag bor typ vid Colloseum.

knallpucko

Jag har inga invändningar om ingen annan har någon - är inte allergisk mot katt, hund eller damm (inte för att det skulle finnas...). Mer exakt adress?

Napprix: har du tid att komma loss kl 16 på tisdag? I så fall kan vi göra din karaktär då.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Har rätt så rent hemma eller inga husdjur heller så ska nog inte vara några problem.
Jag är dock tidigast hemma 16.30 från jobbet. Min fru ska till skolan 17.00 och hon är hemma strax efter 20.00 men hon ska väl inte ha några problem om vi sitter fram till 21.00 (hon brukar laga mat tills dess).

Platser är lite trångt i soffan men jag har 2 pallar plus 2 köks stolar i värsta fall.
Söderljungsgatan är adressen Snoffaz och Napprix vet vart det är och kan möta upp folk vid Colloseum vilket nog är lättast eftersom det ligger in bakom på andra sidan vägen.

Så bäst hade nog vart om ni gjorde Napprix PC på Gedon innan.

Niklas

Tycker vi rekar gedon först och sen tar beslut om att spela hemma hos dig. Eller?