Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Andreas Graae

Haha ja jag hörde det av en kompis Xd måste kika i en BT sen haha

Cassarus

Så nu börjar man bli människa igen. Själv är jag väldigt nöjd med turneringen, men jag börjar få ett sug på mer, så vilka vill spela på torsdag? Midas kommer skina med sin frånvaro, just saying. 50 poäng, any takers?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Jo man e la rätt nöjd ändå.... Men ska bli väldigt skönt med nya listor XD

Sj ska jag o larsson försöka spela tidigare (eftersom jag ska jobba natt... måste hem o sova lite)
Men när ni kommer åker la jag :P


Någon som vet om Markus kollade upp detta med nyckel så vi kanske skulle spela någon mer dag i veckan?

Martin Larsson

Jobbar på den frågan AG

Jo då, nya listor ftw!! Även om det är bra att spela en lista en hel del så man lär sig den så är varriation nog mer underhållande
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Sådär ja kul o spela annan lista, men blir nog slipa på den lite så ska d nog bli bra!
MEN jag undrar om någon är intresserad att spela ngn annan dag än torsdag nästa vecka? Nu när vi äntligen fått nyckel inom denna kretsen kan man ju lösa Måndag Tisdag? kanske. Kul o spela lite mer nu när vi kan, spelar Gärna mot ngn annan än Larsson me ;) hehe Grisar tex!

Hojta till om ni vill spela en annan dag, slutar kl 14 hela nästa vecka

Cassarus

Jag är på att spela, kan någ alla dagar nästa vecka. Grisar eller korkodilerna ställer upp!
50 poäng?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

Jag vann combat med 13.

Robin

Erik Boge pm:ade mig och undrade om vi vill spela i http://gotapair.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=1929, jag kan tyvärr inte den dan, men kan vara kul för er andra. GAST:are  brukar vara mkt trevliga :)
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

#204
Anmälde mig till GAST turneringen iaf, hoppas d inte behöver vara jätte mycket målat haha

Nästa vecka är bättre för mig.

Robin

Finns det någon veckodag i nästa vecka som folk kan hjälpa till att bygga klart de 3 sista borden för övrigt? Om vi är fler kan vi börja med att lacka då med :)
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Jag har fått förhinder idag tyvärr.
Dock kan jag säkert fixa lite med terräng nån dag.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

Ne blev ingen GAST turnering, o jo kan hjälpa till ngn dag nästa vecka

Cassarus

Men AG, ska vi ta en 50 poäng på Tisdag då? Vilken tid?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

Jag vann combat med 13.