D&D - Eberron

Startat av Den Gamle, maj 12, 2006, 04.52

Föregående ämne - Nästa ämne

Den Gamle

Den här tråden är tänkt att vara kontaktpunkt för spelare i Erik Noréns Eberron-kampanj. I första hand för att boka speltillfällen men även andra ämnen rörande kampanjen kan med fördel dryftas här.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Den Gamle

Jag kan köra följande datum:

Lördag 20/5
Söndag 21/5
Eventuellt även 19/5

Fredag 26/5
Lördag 27/5
Söndag 28/5
Dessa dagar som senast fram till 21.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Ewers

Hej!

Såhär kan jag dessa datum:
Lördag 20/5 Ej spelbar.
Söndag 21/5 Spelleder Western
Eventuellt även 19/5 Spelleder Western

Fredag 26/5 Kan spela!
Lördag 27/5 Ej spelbar.
Söndag 28/5 Ej spelbar.

Tjipp!

Gobbos Spider

19/5 är den enda riktigt bra dagen. 20:e funkar men skall på fest på kvällen vid 19.00.
26,27 och 28 funkar för mig.
Stefan
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Den Gamle

Jag ska kolla den 26:e med Patrik, återkommer...
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Fredrik

mm den närmaste helgen verkar nog körd, western söndag och Stefan på party på lördag. Fredag blir inget om du jobbar då.


Nästa helg blir fin - vi får prioritera upp det här, lite för långt uppehåll nu tycker jag..
*Håller tummar för patrik*
Google got your soul - but its availible and free for everyone.

Den Gamle

Patrik kunde så det blir den 26:e. Jag jobbar nästa vecka så det blir en 14-21 spelning.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Ewers


Den Gamle

Tjena

Det börjar att bli dags att knyta ihop säcken så att säga så jag vill pejla läget om vilken dag som skulle passa flest framöver.

Jag kan följande datum:
21-23 juli (dvs nu i helgen)
4-6 augusti
11-13 augusti

Tanken är som sagt att slå ihop de bägge grupperna så det vore bra om man kunde hitta ett datum där så gott som alla kan. Jag kan även på vardagar men jag antar att det är enklare att få till det under helgerna.

Svara gärna så snart ni vet!

Din grottmästare
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Ewers

Följande datum kan jag i nuläget.
Kopiera och skriv in era namn när ni kan så blir det tydligt vilka datum som funkar för olika personer.

21-23 juli  

4/8 Ewers
5/8
6/8 Medlemsmöte: Nyval av styrelse på Armagedon.
   
11/8 Ewers
12/8
13/8 Ewers

Mvh /F  8)

Gobbos Spider

21-23 juli

4/8
5/8
6/8 Medlemsmöte: Nyval av styrelse på Armagedon.

11/8
12/8
13/8

I nuläget kan jag inte något av datumen. Har semester och skall spela ASL
17-22 juli.
23 min födelsedag sticker jag till mamma och efter det tar jag en längre tur längs västkusten, typ 2-3 veckor. Kommer nog att vara hemma den sista veckan av de tre dock. Allt hänger just nu i luften.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

patrikcarlsson

21-23 juli

4/8 Kan inte
5/8 Kan
6/8 Medlemsmöte: Nyval av styrelse på Armagedon.

11/8 Helst inte, men kan
12/8 Kan spela
13/8 Kan spela

Mvh Patrik

Ewers

4/8 Ewers
5/8 Patrik
6/8 Medlemsmöte: Nyval av styrelse på Armagedon.

11/8 Ewers, (Patrik)
12/8 Patrik
13/8 Ewers, Patrik

Den Gamle

OK, då bokar jag in den söndagen den 13/8 som datum för spelning. Ewers och Patrik kan, Nättorp kan förmodligen och Stefan kan eventuellt. Torbjörn, kan du???

Vi kommer att vara hemma hos mig, det blir lite trångt men jag orkar inte släppa alla grejerna till geddon. Det kommer bli bättre med plats (åtminstone i sidled) när jag flyttar ner till källaren.

Jag vill börja med Stefan, Fredrik och Torbjörn klockan 12 och sedan Ewers och Patrik vid 15-tiden. Eventuellt vill jag även ha en superkort spelning med Ewers och Patrik innan den 13:e (det kanske skulle funka med den 11:e ?)

Låter det ok?

/Din mustaschprydde vän i mörkret...
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Ewers

Låter ok med mig, förutom det där med mustasch och mörker. :oops:

/F  8)