Dark Heresy - Maggots in the Meat

Startat av cracked_open, januari 25, 2009, 23.48

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Ja det gick ju över förväntan. Ni gick loss ordentligt bland kultister och deras mindre sociala husdjur samt lyckades få tag på farlig kultur  :wink:

Nästa speldatum går av 5/4

Jag skall se till att din karaktärsbild är klar till dess Henke.

"Sucess is measured in blood; yours or the enemy´s"
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

cracked_open

Mycket bra spelning måste jag säga Kari som ordnade pengar åt er, Ewers och Henke som sköt allt som bara vågade ge er det "onda ögat" Ag som aldrig slutade att hedra kejsaren med sina böner. Sedan Markus kanske inte helt graciösa landing med eran enda flygtransport  :wink:  Trots detta så blev eran Inquisitor mycket nöjd med erat arbete och lät er stanna på hans skepp så att ni kunde återhämta er innan nästa uppdrag.

Nästa speldatum blir nu den 19/4 och vi startar 14:00.

"Heretics crave the cleansing fire of absolution. They need not fear, for we shall deliver"
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh

Cool =) tack än en gång för spelningen det vart roligt =)

Waaaagh


cracked_open

Nästa speldatum blir nu den 19/4 och vi startar 14:00.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh

Just så sa vi! skulle bara se så att du kom ihåg detta. jupp. det skulle jag. lovar. HUR VÅGAR DU KALLA MIG FÖR LÖGNARE! skall slite huvudet av dig och skita ner i din nacke! kanske läsa tidningen undertiden, och vissla på en sång, men men,

cracked_open

*bump*
Nästa speldatum blir nu den 19/4 och vi startar 14:00.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh

inte för o tjöta o så, men när blir nästa? sa vi någet om det?

cracked_open

Nej vi har inte diskuterat nästa datum. Jag har lite att ta tag i hemmavid så jag skall dubbelkolla lite datum så jag inte blir dubbelbokad  :evil:

Men jag skall försöka upp lite datum inom kort. :D

"Innocence proves nothing" -Inquisitorial law
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Waaaagh


Waaaagh

någon som kan komma med lite datum??

cracked_open

Jag har börjat skumma på dem skall försöka få upp några nu under veckan. Så kan vi planera upp lite speltider :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

cracked_open

Tänkte bara säga att jag inte har glömt bort er dock har jag bara haft fullt upp. Skall flytta nu till en större lägenhet och kommer få spendera en hel del av min fritid till det den närmaste tiden.

Skall försöka ordna så att vi kan komma igång i slutet av Juli. Tiderna kommer så fort allt har lugnat ner sig för min del.  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Jag gnäller inte Jerry :P
Å andra sidan lär jag förmodligen inte vara med för än efter sommaren ändå 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Waaaagh

skall vi börja spana efter nytt datum? (efter bsk självklart) men bara så en har någet o se fram emot dessa kalla grå dagar!. =)

Whine whine whine whine!