Behöver folk till rollspelsgrupp

Startat av Wisshard, december 01, 2008, 21.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Wisshard

Tjena,

Detta är min första post på forumet så jag känner att jag kanske ska introducera mig själv. Jag heter Hampus Rosenlöf, är 20 år och är uppfostrad sedan barnsben med rollspel (varav det sista antagligen är mest relevant för er). Jag och en kompis letar för närvarande efter folk som är intresserade av att skapa en ny rollspels grupp. Spelet vi tänkte oss är Eon, vilket jag själv har samtliga böcker utgivna av, men vi kan tänka oss att spela andra rollspel också.
Själv skulle jag föredra ifall ni är erfarna rollspelare eller i alla fall har spelat rollspel förut så ni har en känsla av vad det är, och att ni är kapabla till att spelleda såväl som spela. Jag har nästan aldrig varit spelare själv utan har spellett den övervägande majoriteten av allt rollspelande jag gjort.

Ifall ni är intresserade av att skapa en ny rollspelsgrupp i Borås, eller ifall ni har plats för två i en existerande rollspelsgrupp, hör gärna av dig på min email (finns nedan).

wisshard@hotmail.com

//Hampus Rosenlöf
"And remember, no matter where you go, there you are" - Confucius

biggabush

Hej Hampus!

Jag är gärna med och spelar EON.

Själv leder jag inget just nu men kommer dra igång ny kampanj (post-apocalyptic drama/survival/horror) efter nyår.

Fristadssektionen av Armagedon, där jag är ledare, består av cirka 8 personer i åldrarna 14-17. De vill säkert vara med också, och ni kan kanske vara med i de två grupper som kör nu: Drakar & Demoner 6E och D&D 3.5.

Hör av dig.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Sparvel

EON låter trevligt, det var väldigt länge sen...
Speledar kunskarperna är dock = 0 :<
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Jimp

jag är gärna på, spelar mycket gärna EON. Kan nog säkert spelleda också om det rör sig om EON v.2 som jag är mest insatt i.
Ill dance for Gil!!