D&D: The Shackled City

Startat av Den Gamle, juni 25, 2007, 19.40

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Hur ser det ut för dig fredag den 27:e? Jag börjar jobba kl. 21 men innan det är jag ledig
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Den Gamle

Fredagen den 27:e kan funka. Jag jobbar fram till 17 så om det inte händer något annat av vikt så kan vi fixa karaktär. Återkommer nästa vecka med definitivt besked.

För övrigt så kan jag meddela att Fredrik Nättorp också kommer att deltaga.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Dina

Är det inte mer lämpligt med två grupper i sådana fall? Åtta st i en och samma blir jobbigt.
So long, suckers!

soulreaper

håller med dina kan bli jobbigt att hitta tider då alla kan osv...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Den Gamle

Jag hinner inte med två grupper men räknar med att alla inte kommer att vara med alla gånger. Eftersom det mesta utspelar sig i och kring en stad så är det ganska enkelt för karaktärerna att droppa in och ut under kampanjen. Jag tror det löser sig, om det inte blir bra så hittar vi en lösning.

För övrigt så får jag det till sju spelare.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

biggabush

Harazakh Mazrabul, mörkdvärg från underjorden anmäler sig.

(jag blev klar med min karaktär idag).
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Den Gamle

Jag skulle gärna se att resterande spelare också bokar upp tidpunkt för att göra karaktärer. Preliminärt så ska Pierre göra karaktär på fredag, fler är välkomna att haka på.

Hör av er!

/Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Den Gamle

Fredag funkar utmärkt att göra karaktär på, jag är hemma från 18 och framåt.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Robin

Imorgon torsdag, Erik? Du ville inte släpa med dig böckerna till Geddon dock, va? ;)
Jag vann combat med 13.

Den Gamle

Jag kan plocka med mig de viktigaste så det är lugnt. Är på geddon strax efter 18.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

soulreaper

Jag måste tyvärr avboka karaktärsskapningen för jag har tagit på mig alldeles för mycket jobb just nu  :cry: ...kom precis hem ifrån ett 16-timmars pass och tänkte sova så mycket som möjligt innan jag ska jobba natt...Hoppas att detta är ok! återkommer med förslag på datum då jag kan!

MVH Pierre
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Den Gamle

Det är lugnt, Pierre
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Gwarg

Jag skulle gärna lira lite D&D men jag tror det känns lite overkill att haka på en hel kampanj då jag inte spelat på 10 år (AD&D på den tiden).

Finns det nån möjlighet att bygga in en karaktär som kan haka på nån gång ibland? Eller nån som vill spela nått lite mer slackigt?  :)
Gwarg Smasha
Eldest of the Smashas
Ginnunga

Den Gamle

Som det ser ut nu så är det ganska fullt i kampanjen men om folk faller bort kanske det finns möjlighet att haka på. Det kanske även finns möjlighet att droppa in lite då och då men jag vill få igång kampanjen först innan jag säger ja till det, vi får se...

Vem är du IRL?

/Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Gwarg

I'm the new guy!

Ny inflyttad till Borås från Lule. Lite mer info i presentationstråden. Vi lär nog träffas =)
Gwarg Smasha
Eldest of the Smashas
Ginnunga