D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

Jag föreslår att nästa speldag är lördagen den 26:e maj. För mig är det okej vilken tid som helst. :D
Jag kan dessutom gå ner till lokalen i veckan och boka RP-rummet om vi kan komma överens relativt fort.

sist men inte minst önskar jag en recap om Carl har tid och lust till det.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Ny tid:
Lördag den 3:e juni klockan 10.30.
Som vanligt ska ni helst vara där några minuter innan.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

TheRevenger

Någon får försöka hitta en tid då alla kan. Det är ju trots allt sommarlov snart... Säg bara till att det finns tids förslag på forumet men dock inte vilken så att vi börjar använda tråden!!!...
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Martoow

Jag föreslår den 16:e juni
Vilken tid exakt får vi bestämma när vi vet om alla kan den dagen.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Det var snack om den 16:e... men det gick inte för Julian.
Det blir den 17:e ist.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Jag kan på söndag, men först från klockan 14:00 och frammåt.
Men om det passar er så är jag gärna på. :)

FiBe

Jag ska egentligen på kalas imorron :?      men om alla ni kan imorron så kan jag nog fjäska lite så att jag också kan :wink:     så hur många kan imorron?

Martoow

Jag snackade med Julian igår och vi kom fram till att imorgon (måndagen den 18:e) verkar vara okej.
Men i och med lokalveckan så måste vi nog vara i Toft's källare den här gången... så gå in på eniro och leta upp en karta om ni inte kan vägen.  :P
Klockan tre var det snack om.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Carl

Hallå där allt folk.

Det går nog inte att spela imorgon (Måndagen den 18 Juni), eftersom jag precis har kommit hem från stugan och inte hunnit läsa så mycket (läs nästan inget) av del två i the Savage Tide än så länge.

Det skulle vara bättre om vi spelade på Onsdag den 20 Juni istället. Då har jag lite mer tid på mig att läsa del två och få in känslan igen. Mmmm, så det är bättre om vi spelar på onsdag.

//Carl

Dennis

Onsdag är helt okej med mig (:

Shump

Funkar fin fint för mig med.

Martoow

Helt okej med mig.
Frågan är bara vilken tid på onsdag i så fall.  8)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

FiBe

Onsdag verkar okej för mig också. Vilken tid? Ska vi ta en heldag? Vad sägs om att börja kl 10?

Carl

Det är bra om ni kommer strax efter 15.00, eftersom jag jobbar 08.00 till 14.30, och då kan jag ju tyvärr inte spela :)

För de se inte vet var jag bor (förmodligen alla av er) så är det bara att kontakta Julle, eftersom jag inte pallar beskriva vägen, men jag kan säga att ni ska ta buss #1 från stan, Ängsgården eller Sörbo spelar ingen större roll, och ni ska hoppa av efter korsningen strax efter (jag tror det är den andra efter) Bodaskolans hållplats, både för Ängsgården och Sörbo. Sen är det bara att ringa mig / Julle, och så kommer jag/han/vi och hämtar er.

Mmm. Så det ska bli trevligt, och förhoppningsvis är jag väl förberedd för att kunna slakta... ehh... utmana era D&D snubbar.

Aja, nu hinner jag inte skriva mer, måste gå och läsa The Savage Tide del två: "The Brutal Demise of Daephistus, Sarie, Celithran, Faelan and Omirel".

Martoow

Jag har laddat ner en vägbeskrivning från eniro så de som vill kan ju hänga på mig. 8)
Hur som helst så har vi ju inte pappren som behövs för att spela... de ligger ju i lokalen.  :cry:  Har dock tänkt ta en tur till lokalen utifall att det går att hämta dem ändå.
Jag undrar bara vad som händer om jag inte får tag i pappren.

PS: Jag åker till stugan på torsdagen och är förmodligen borta i ett par - tre veckor.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va