Fimirer

Startat av Clifford, mars 01, 2005, 00.25

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Jag har nu ännu en dum plan. Jag ska sätta ihop åtminstone en enhet med fimirer som DoW. Jag har typ 16 plastfimirer, och Heavy kanske kan fixa fram fler? Snälla?

Sen om nån annan känner nån som har Fimirer/Zoats till salu/byte/stöld så säg till.

Tänkte blanda Giants of Albion, Fenbeasts, Fimirer, Zoats och Dark masters för en lite annorlunda look, även om det kommer representera "vanliga" ogres, dwarves, osv i en DoW-armé.

Heavy

Jag ska kolla med min kontakt om jag kan fixa..

Vad vill du ge för dom ifall han kan tänka sig att sälja, bra om jag har nån utgångspunkt innan jag ringer honom..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Jag ska ju inte blåsa killen, han får bra betalt. Det beror ju på vad det är, men 100:- per Zoat och 50:- per fimir minst, beroende på kvalité, om de är målade, skadade eller nåt. Kan säkert pröjsa mer om han vill.

Heavy

Citat från: "Clifford"Jag ska ju inte blåsa killen, han får bra betalt. Det beror ju på vad det är, men 100:- per Zoat och 50:- per fimir minst, beroende på kvalité, om de är målade, skadade eller nåt. Kan säkert pröjsa mer om han vill.

Pratade med min kontakt dag (jag börjar känna mig som en knarklangare nu ;)) men han ville inte sälja på några som helst villkor.. Tyvärr Cliff ...
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.