Gothcon

Startat av Martin Larsson, februari 18, 2005, 23.00

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Okaj, NP, själv kommer jag att köra på ett gammalt klassiskt koncept.
Nu gäller det bara att komposta till konceptet max :shock: eftersom kompmallen e så sne att vinklarna på geddon verkar räta överallt :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Funderar om jag skulle prova min 4-RBT lista innan Gothcon för att se om den funkar.... Något frivilligt offer?

OBS! Har ni magi (typ 4 tärningar eller så) är det en autowin för er! Kanske.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Asså det blev inte 5 Bolts versionen då :?:

Tror att det krävs typ 10+ pd för en autowin mot ditt ostiga algskytte :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Fattade jag rätt när Henk inte ska med längre eller :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Judas

Tror det han ville hellre hjälpa sin Mor och Bubba att flytta.. :wink:

emil

Yup! Familjen gick före, och jag tror inte Bubba räknas dit, än.  :P

Robin

Jo, det är klart att det är 5 Bolt Throwers i den, men bara 4 Repeating Bolt Throwers....

Nja, jag vette fan. Tror att en 7-8 PD räcker för att mosa mig faktiskt =(
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Asså det beror fett på vad för sorts spells som han har tillgängligt, om man inte bara får fetebra spells så tror jag det kommer bli fett svårt.
Du skjuter ju trots allt 1-5 singelbolts eller 0-4 omg multishots + alla bågar. Det ger liksom ett ganska klart intryck...speciellt om man har tokhög komp och får möta det :P
Fast å andra sidan kan man ju med vissa arméer tokosta och ändå hamna på 25+ så jag vet inte riktigt :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Det är med stor sorg man kan konstatera att vi loosade fett! Fan oxå! Det är bara till att konsolidiera, slipa på taktiken och arméerna ngt till. Konvertera, kladda mera färg, för att sedan återta våra positioner på det bittra slagfältet än en gång. För att göra ett återtåg mot vår förlorade glans dagar.

*Snyft!*  :wink:

HalmiCon nästa?

Robin

Aj vill traj to get too ze evul Konventscion näjmed Halmicon. Venn iss itt?
Jag vann combat med 13.

emil

Ngt så odefinierat som "sommaren", dom vet nog inte riktigt när än?

Martin Larsson

Om inte Halmsta folket varit lika dumma som Lincon så e jag kanske på oxå 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Alltså, vi borde greja förenings T-shirts och en Jolly Armagedon(Roger)-flagga motsv BSKs innan vi fortsätter våran succéartade? warhammer-turné.

Veronika sydde väl ihop den BSKs för 400 pix, är det ngn som har halva inne hos henne? :lol:

Mot Halmicon ev. dårå!  :P

Clifford

Citat från: "emil"Alltså, vi borde greja förenings T-shirts och en Jolly Armagedon(Roger)-flagga motsv BSKs innan vi fortsätter våran succéartade? warhammer-turné.

Veronika sydde väl ihop den BSKs för 400 pix, är det ngn som har halva inne hos henne? :lol:

Mot Halmicon ev. dårå!  :P

Bra idé, all form av konsolidering av föreningen är bra. Klart man ska ha T-shirts.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.