Vinterslaget

Startat av dilba, januari 17, 2005, 13.30

Föregående ämne - Nästa ämne

dilba

Emil, ska du åka till vinterslaget eller inte. Jag har redan anmält mig men jag behöver en bil. Larsson kan väll åka med också. Robin jobbar säckert men han kan ju bytta tider utan problem. Det vore bra om vi är 4 så blir det billigare.

emil

Ooops! Bäst jag anmäler mig dårå... Annars blir Buffy ensam och ledsen. :P

Martin Larsson

E fortfarande i det matematiska stadiet, mer info senare :arrow:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Om du inte KOmmer mMartin ska jag ha dina odöda.
Man får mellan 23-30 i komp om man har en arme med 4 bat form vampirer och resten av armen är turbo.

Martin Larsson

Öh, VA :?:

Fattade som om de skulle ha Antons tilltänkta Gothcon 2005 regler för kompen, inte fan kan det finnas så feta hål i mallen...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Om det är ngn mer som ska med och som vill åka med i min gröna bajenbil så får ni bestämma er nu. Vi är tre pers, fyra och det blir hur trångt som helst i bilen, så minimal packning rekommenderas.  8)

dilba

Gå in på 3 hjärtan på swrb eller vad det heter så ser du kompen där. Man kan osta gärnet med vissa armer och få bra komp. 90 dispel scrool - 0 i komp.

emil

Det blev inget vinterslag för min del. Bajs...

Martin Larsson

Well, du e inte ensam, Jag ska jobba på SCIFI mässan i GBG, för jobbets räkning, som råkar sammanfalla med denna helg så jag e fett ute ur ekvationen med :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.