WFB Kampanjande ???

Startat av Heavy, januari 11, 2005, 21.49

Föregående ämne - Nästa ämne

Nå, vad tycker ni pöblingar ?

Trädkampanj utan krav..
1 (11.1%)
Kartkampanj med mycket engagemang...
8 (88.9%)
Annat (säg till i forumet)..
0 (0%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: januari 11, 2005, 21.49

Niklas

och vad jag fattade det som så slog vi inte Dyne men han slog inte oss heller... =)

dilba

Jag har inte spelat mot er än. Om inte du eller Evers är på gedon vid 4 taiden på lördag och spelar mot mig ränkas det som ni förlorar autmatisk ( jag skojar inte )

Niklas


Niklas

Vi kan säga så här...  om du ger dig redan nu så slipper du bli förnedrad? Låter ganska bra tycker jag. Vill ju inte massakrera din armé.

Heavy

Citat från: "Clifford"Clan Shriek avancerade rakt in i Armwald, där Snirp(?) snart ska dö, så fort Heavy mår bra nog att spela. Dessutom lyckades Warlock-ingenjörerna hitta rätt när ett baner tog sig genom tunnlar tvärs över landet. Ohotade står de vid Carnum. Mwohahaha. Två banér misslyckades dock ta sig framåt, detta torde dock inte påverka den lömska planen i någon större utsträckning.

Von Snirp ja...

Jao, jag har en vass 1500 pts armé med handgunners, helvetesblästrare, kanoner och mortars att döda dig med :)

Jag kanske, kanske kommer in en sväng imorgon eller i helgen, om du kan med kort varsel (dv.s när jag stegar i i porten) så kan vi köra då..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Hej!
Var tokbakfull i onsdags och hade ingen möjlighet att komma ner (besökte toaletten var trettionde minut mellan 17.00-23.00).
Vet inte hur Dyne menade men låg det någon sanning i det om att vi förlorar automatiskt om vi inte spelar på lördag?
Lägg märke till att jag är fullständigt ointresserad av alla svar som inte kommer från Heavy.
Jag kommer inte kunna spela med Dyne innan Söndag och vet inte hur Nisse kan.

/F

Niklas

Vet inte hur och om jag kan till helgen heller. Huvudsaken är väl egentligen att vi spelat innan onsdag. eller?

Heavy

Ja, huvudsaken är att ni är klara innan 17.00 på onsdag..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dilba

Jag jobbar söndag till onsdag. Och eftersom du inte kom så borde vi spela när jag kan. Jag kanske kan spela på söndag men då måste det vara tidigt.

Heavy

Kan ni inte lira så slår vi tärning typ..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"Kan ni inte lira så slår vi tärning typ..

De e rätt :idea: Utöva mer makt i form av den übermäktige GM:en :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"Kan ni inte lira så slår vi tärning typ..

De e rätt :idea: Utöva mer makt i form av den übermäktige GM:en :twisted: .
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Patrik

Vill dvärgarna få spö nån gång eller?

Tisdag vid 5?
Blood for the blood god.

Niklas

Citat från: "dilba"Jag jobbar söndag till onsdag. Och eftersom du inte kom så borde vi spela när jag kan. Jag kanske kan spela på söndag men då måste det vara tidigt.

Eftersom någon av OSS inte kom menar du eller?

Förtydligande till spelarna i kampanjen: Jag (Nisse) spelar tillsammans med Fredrik...

Vet inte om du har varit med om det här någon gång men ibland kan man bli tvungen att lämna återbud. Sedan kan man faktiskt ha ett hektiskt schema som gör att det inte bara går att klämma in en 3-4 timmars spelning hur som helst.

Ska se vad jag kan göra så gör säkert ewers vad han kan göra också.

Om det nu blir så att vi slår tärning så borde vi ha större chans på slaget då vi har en större armé och antagligen hög moral sen det förra slaget.

Ewers

Vi "spelade" i söndags (idag) trotts att jag kände noll för det. Jag gav upp efter Dynes första runda efter det att en av tre KOTR-enheter flytt av plan tillsammans med pegasryttarna. Kan också deklarera till min allierade att knightsen kommer att dra sig tillbaka från all kontakt med ödlorna i framtiden.