WFB Kampanjande ???

Startat av Heavy, januari 11, 2005, 21.49

Föregående ämne - Nästa ämne

Nå, vad tycker ni pöblingar ?

Trädkampanj utan krav..
1 (11.1%)
Kartkampanj med mycket engagemang...
8 (88.9%)
Annat (säg till i forumet)..
0 (0%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: januari 11, 2005, 21.49

dilba

Det hade varit slut om inte en viss person sa att jag kan vinna nästa runda. Nu lär det ta 2 månader till.

Heavy

Citat från: "dilba"Det hade varit slut om inte en viss person sa att jag kan vinna nästa runda. Nu lär det ta 2 månader till.


Oooops...  :oops:



*insert evul laughter*


Hur mycket CVP´s har du resp. Ewers/Nisse ?
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dilba

Jag tror jag har 45 eller 46. Men cliff  är säkert elak så jag kan nog inte vinna så snabbt. Ewers har  nog ca 40 men han har så många banner så han kanske kommer upp i 50 innan mig

deadbolt

Citat från: "Martin Larsson"Om inte jag fattade helt fel så e kampanjandet över nu, så då kanske vi skulle försöka att få igång det ostrukturerade WHFB spelandet på onsdagar igen, eller vad säger folk :?:

utmärkt ide, jag kan ställa upp på ostrukturerat whfb spelande även om de andra ska fortsätta map-muppa sig :wink:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

dilba

Jag tycker att alla i kampanjen ger upp så tmooy vinner för det är han värt. Random spelande är bra nu innan gothcon så man kan testa sina armer

dilba

Jag tycker att alla i kampanjen ger upp så tmooy vinner för det är han värt. Random spelande är bra nu innan gothcon så man kan testa sina armer

Heavy

Hehe...

Jag tycker att du och Ewers/Nisse kan göra upp om kartan med ett lämpligt stort slag. Ni ligger väl inom gränsen för vad kampanjreglerna säger om att göra upp...

Annars kan jag hålla med om att det vore bra med lite randomspelande, och att kamapnjen mer eller mindre har spelatr ut sin roll med endast två spelare kvar mer eller mindre..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dilba

Det verkar bra. Jag tror de andra inser att de inte kan vinna. Jag kan spela mellan 2000 - 4000 poäng. Om du läser detta Eweres så kan du säga hur många poäng vi ska ha så kan vi splea imorgon

Patrik

Coo

Jag lär inte dyka upp imorrn då. Nästa vecka kanske det ska spelas lite? :)

Sen har jag lite kommentarer till vår kära gm angående saker som var bra och sådana som kanske var mindre bra (ta't coolt heavy, tänker inte äta upp dig ;))
Blood for the blood god.

Heavy

Det låter väldigt bra :D

Jag har massor av saker jag själv tyckte fungerade dåligt, och förbättringar krävs på många punkter.

Men, men, det blir inte nån WFB kampanj till från mitt håll på ett tag dock, kanske att man kan köra en GM-lös variant, och då är jag förmodligen med och lirar iaf :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.