Funderar på Fantasy Speldag

Startat av Andreas Graae, juli 16, 2010, 12.16

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas Graae

Nu när de nya reglerna kommit sitter jag o undrar om vi ska ta en speldag med Fantasy, spela så mö som möjligt bara, lära sig regler mm.
Alla som har regelböcker tar med sig dom så folk kan läsa på. Sen kör la vi vanliga 2250 poängs listor än så länge, vet inte alls hur poängen eller missions kommer se ut på turneringar framöver.

Men det finns ju hur man sätter upp terräng och 6 muppiga men roliga Missions i boken, så man kör efter det helt enkelt.

E det ledigt i lokalen för spelade  Lördagen den 24 Juli och hur många kan komma då, är intresserade av detta?

dilba

Jag kan den 24 Juli så det funkar bra för mig.

Förening har ju en regelbok så det är bra om alla läser igenom reglerna lite
innan vi träffas den 24.

Henk

låter bra, kan spela en dust eller 2 oxå. tar med digitalkameran, mycket bättre videokvaitet, så det blir en kick azz stridsrapport :) jag vet, att ni vet, att jag vet, att ni upskattar dessa högkvalitets stridsrapporter väldigt mycket
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Gustaf Eklund

Så länge det blir lika bra som den förra så blir det perfekt :D ;)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Patrik

Lovar inget men kanske kan masa mig in den 24e och avsluta mitt WFB-uppehåll.
Blood for the blood god.

Patrik

Är planerna på speldagen fortfarande kvar, för i sådana fall så kan ni ändra mitt kanske till jag kommer.

4 pers blir nog rätt lagom :)

Lite proxx blir det väl men det får ni leva med.
Blood for the blood god.

Andreas Graae

jag bumpar denna posten att det blir den 7 augusti som Dyne pratar om. Hoppas ni kan komma då med.

Henk

attans, 7aug hela dagen blir knepigt för mig. Tar dock gärna en dust nu på lördag ändå, om nån e intresserad
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Patrik

Henk just nu på lördag blir det svårt för mig (kommer inte vara i Borås innan sen eftermiddag och utan någon armélista eller nåt, blev lite ändrade planer då det inte blev nån större grej.)

Kör väldigt gärna nån annan gång dock, kan i princip när som helst från och med söndag och hela veckan som kommer.
Blood for the blood god.

jättem jorme

Jag spelar gärna mot dig Henk.

Jag kör gärna mer matcer på lördag mot dom som kan

Henk

lite ändrade planer, ska jaga upp en ny cykel, eller laga min gamla cykel imorrn eftermiddag. så kan inte lira imorrn.
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!