Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Draft på ONSDAG 17:30 på Armagedon!

Än så länge, Billy, Jonathan, Robert, Bubba ...
Meddela gärna om fler vill vara med :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

roligt

Jag kanske tittar in. Men vänta inte på min om jag inte dyker upp.
Var med och spela.

Plutonergy

Draft idag på geddon!!!!!!!...

Den börjar 18:00 istället för 17:30 ... jag kommer vara på Armagedon 17:30 för casualspel...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Nu på söndag kommer jag troligen INTE åka på Gothcon, jag kan tänka mig att köra Armagedon draft om det finns intresse för det.
Jag kommer vara på Armagedon 11:00 nu på söndag för casualspel eller draft.
OBS: det är bra att titta till forumet på söndag om någon tänkt komma skulle planerna blivit ändrade skriver jag här, annars gäller åvanstående.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Är nere till 11 eller strax efter
Tomas Davidsson

JElfving

kommer inte.. skitspel ;)

missade kvala till SM i sista rundan, i tredje extrarundan efter time... halv 3 på natten..  :cry:

Plutonergy

jag fick ett par timmar över ikväll så jag kommer vara på geddon från 18 och frammåt, kan tänka mig edh, casual eller tom draft om intresset finns... sannolikt är väl alla ute i vädret och jag blir själv med mina kort :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

DRAFT PÅ SÖNDAG 11:00

Observera den nya tiden 11:00 som vi skall pröva eftersom det har vart intresse för att ändra tiden så kör vi denna ett par gånger. Skulle den nya tiden inte uppskattas ändrar vi tillbaka till 12:00.

mbs-som-som boosters går att köpa på plats.[/b][/size]
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

DRAFT PÅ SÖNDAG 11:00

Observera den nya tiden 11:00 som vi skall pröva eftersom det har vart intresse för att ändra tiden så kör vi denna ett par gånger. Skulle den nya tiden inte uppskattas ändrar vi tillbaka till 12:00.

mbs-som-som boosters går att köpa på plats.

OBS: De flesta av oss åker på pre-release till Wizard Games i göteborg och spelar nu på lördag, jag kommer ändå nu på söndag att annordna "vanlig" draft på Armagedon, MBS-SOM-SOM... skulle vi vinna mkt New Phyrexian boosters blir det givetvis det. :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

AlteC

Jag kommer.


Finns det någon som har en sån där check liten låda till övers åt mig föresten? :D

Plutonergy

Citat från: "AlteC"Jag kommer.


Finns det någon som har en sån där check liten låda till övers åt mig föresten? :D

New Phyrexia? finns infinite med sådana i veckan...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

AlteC

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "AlteC"Jag kommer.


Finns det någon som har en sån där check liten låda till övers åt mig föresten? :D

New Phyrexia? finns infinite med sådana i veckan...

Nej menade mer en sån där låda att lägga korten i :D

Brain

Är i position om någon vill spela något före
Tomas Davidsson

Plutonergy

DRAFT PÅ SÖNDAG 11:00

Observera den nya tiden 11:00 som vi skall pröva eftersom det har vart intresse för att ändra tiden så kör vi denna ett par gånger. Skulle den nya tiden inte uppskattas ändrar vi tillbaka till 12:00.

Formatet är: NEW PHYREXIA-BESIEGED-SCARS, boosters går att köpa på plats.

PS: Några av oss kommer fira releasen och köra 3xNewPhyrexia draft på fredag 18:00 i Armagedons lokaler, alla som vill delta i detta är välkommna.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

Citat från: "Plutonergy"

PS: Några av oss kommer fira releasen och köra 3xNewPhyrexia draft på fredag 18:00 i Armagedons lokaler, alla som vill delta i detta är välkommna.

Jag kommer om vi kör igång 18.00.

Antar att de flesta vill spela muppformatet 3xPhyrexia och att min röst på NPH-MBS-Scars är bortkastad, men slänger ändå en röst på det riktiga formatet.