Innebandyn

Startat av Sparvel, november 16, 2005, 21.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Sparvel

Jag tror att det är dags att nån börjar diskutera innebandyn lite mer.

Varför Håller ingen tiden? Personligen var jag i början där en kvart innan som det sagts (eller är det bara jag som drömt  det?) för att sätta upp sarg så det kunde börja spelas till kl 21. Nu är jag bara jäkligt less på att folk dyker upp mellan 10 och 15  minuter efter utsatt tid... varför är det så? Jag tycker det är skit kul att vi spelar! men det skulle vara roligare om alla var i tid så vi faktiskt fick använda hela tiden vi har i hallen istället för 2/3. (visst alla kan vara sena ibland men det börjar likna en vana tycker jag)

Sen förstår jag inte alls varför folk dyker upp på måndag, och säger att dom ska dyka upp på onsdag, sen är det alltid bara 4-5 personer där iaf. Idag (onsdag 16/11)gick jag dit och det dök upp 4 pers. Man kan väl iaf säga till på måndagen så att alla andra vet, och inte behöver ta sin bil och åka dit och upptäcker  att det inte blir nåt.

Är onsdagen en så dålig dag för så många kanske vi borde byta den? eller är det tiden, är det hallen? nåt måste det juh vara.

Speciellt skulle jag önska att personer med målvaktsutrustning och västar och dylikt skulle medela att dom inte dyker upp.

Detta ska inte tas som något påhopp på enskild person, för det är det verkligen inte tänkt som. Jag bara undrar vad det är som gör att det inte funkar just nu.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Clifford

Först vill jag bara säga att när JAG var med så höll alla tiden... :wink:



Allvarligt talat så tror jag att forumet är totalt obesökt av 95% av innebandyspelarna. Hur ska vi få hit dem?

En annan diskussion vore att kolla om vi kan byta tider så att jag kan vara med... :roll:

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Först vill jag bara säga att när JAG var med så höll alla tiden... :wink:



Allvarligt talat så tror jag att forumet är totalt obesökt av 95% av innebandyspelarna. Hur ska vi få hit dem?

En annan diskussion vore att kolla om vi kan byta tider så att jag kan vara med... :roll:
Jag skulle vara väldigt på att byta tider också. Vet dock att det är svårt. Ängelbrektskolan eller vikken d e har ju varit uppe för diskussion, men det är då 20:00 (bra tid för mig men dålig för Marie som är en av dem som är med så ofta hon kan). Antar att det inte finns så många alternativ, men alla förslag är värda att funderas på.

Själv har jag nära på lagt av, främst för att det är så jävla sent, och jag är dålig på att komma i säng. Brukar bli runt 23:30-00:00 för min del främst bandydagarna :/ Osså styrketränar jag tisdag och torsdag så det blir lite mycket med tider, trötthet och "allt på en gång" på veckorna. Gymningen är tyvärr prio då jag är så jäkla klen, så bandyn stryker då på foten, annars hade jag gått iaf!

Finns det några andra alternativ?

deadbolt

ja någon hall som är närmare än långtbortistans nationalarena vore bättre.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "