Deathwatch

Startat av Ewers, september 01, 2011, 14.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

26/12 13-21 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
OBS! Spelledaren bjuder på tårta OBS!
kan: Bohlin, Ewers, Martin(i tvivelaktigt skick), Kari, Henke (glömde svara på den), Niklas (kan vara lite sliten)
kan ej: , Peter-Patrik

Ewers

25/12 13-21 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
kan: Henke
kan ej: Bohlin, Ewers, Martin, Peter-Patrik

26/12 13-21 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
OBS! Spelledaren bjuder på tårta OBS!
kan: Bohlin, Ewers, Martin(i tvivelaktigt skick), Kari, Niklas (kan vara lite sliten)
kan ej: , Peter-Patrik

28/12 17-01
kan: Bohlin, Ewers, Kari
kan ej:, Martin, Peter-Patrik, Henke

11/01 17-01
kan:, Martin, Ewers, Henke, Kari
kan ej: Bohlin, Peter-Patrik

12/01 13-22 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
kan:, Ewers, Martin, Henke, Kari
kan ej:, Peter-Patrik

cracked_open

25/12 13-21 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
kan: Henke
kan ej: Bohlin, Ewers, Martin, Peter-Patrik

26/12 13-21 SPELDATUM SPIKAT (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
OBS! Spelledaren bjuder på tårta OBS!
kan: Bohlin, Ewers, Martin(i tvivelaktigt skick), Kari, Niklas (kan vara lite sliten)
kan ej: , Peter-Patrik

28/12 17-01
kan: Bohlin, Ewers, Kari
kan ej:, Martin, Peter-Patrik, Henke

11/01 17-01
kan:, Martin, Ewers, Henke, Kari
kan ej: Bohlin, Peter-Patrik

12/01 13-22 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
kan:, Ewers, Martin, Henke, Kari
kan ej:, Peter-Patrik
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

bohlin

25/12 13-21 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
kan: Henke
kan ej: Bohlin, Ewers, Martin, Peter-Patrik

26/12 13-21 SPELDATUM SPIKAT (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
OBS! Spelledaren bjuder på tårta OBS!
kan: Bohlin, Ewers, Martin(i tvivelaktigt skick), Kari, Niklas (kan vara lite sliten)
kan ej: , Peter-Patrik

28/12 17-01
kan: Bohlin, Ewers, Kari
kan ej:, Martin, Peter-Patrik, Henke

11/01 17-01
kan:, Martin, Ewers, Henke, Kari
kan ej: Bohlin, Peter-Patrik

12/01 13-22 (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
kan:, Ewers, Martin, Henke, Kari, Bohlin
kan ej:, Peter-Patrik

Ewers

Spelningen 26/12 är inställd då SL har ådragit sig ett sjukdomstillstånd av aktiningsvärd art och är oförmögen att spelleda.

/F 8)

cracked_open

12/01 13-22 SPELDATUM SPIKAT (eller tills vi känner oss nöjda, alternativt att era karaktärer har gjort den yttersta uppoffringen)
kan:, Ewers, Martin, Henke, Kari, Bohlin
kan ej:, Peter-Patrik
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Då det var länge sedan listan fylldes i vore en ny bekräftelse från de som kan bra.

Kan: Ewers

/F 8)

Usually_Insane

ja, med tanke på att både Kari och Martin har skrivit att dom kan spela i en annan kampanj har dom kanske glömt av denna tråden
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

bohlin

Då det var länge sedan listan fylldes i vore en ny bekräftelse från de som kan bra.

Kan: Ewers, Bohlin

Zebulon

Jag får lägga detta på is.
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

cracked_open

4/1-2013: Med enbart två anmälda till spelningen så ställs den in.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Därmed beslutar jag mig för att lägga ner min del av Deathwatchkampanjen som spelledare. Det var roligt så länge det varade men med nuvarande intresse från spelarna kan jag inte förmå mig själv att lägga ner tid och energi på kampanjen.
Vill Jerry fortsätta spelleda så är jag naturligtvis med och spelar.

/F 8)

Waaaagh

Tycker det är rent av skittråkigt att dom få rollspel en vart med och spelat alltid har runnit ut i sanden pga att folk tappr intresse för det :( började med Heavys vampire vidare till Karis grupp och sen både dark heresy och deathwatch nu..

cracked_open

Jag och Ewers har kommit överens om att avveckla deatchwatchgruppen och tackar för de roliga och actiontonade spelstunder vi har haft. Vi får se och hoppas att det kan tas upp igen i framtiden och då med ny motivation och laddade tärningar  8)

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

bohlin

Riktigt tråkiga nyheter  :(

Jag har iaf haft väldigt kul på spelningarna och vill tacka samtliga medspelare för detta med hopp om att vi startar om igen senare.