Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

Vi pratade ju lite löst om den 11te eller 18de mars för Jarom Jr. och hans Dömda Gossar, dvs Pasi, Ros, Heavy, Sala, Nisse och Kalle. Jag fick för mej att vi skulle vänta tills den 18de då Ros kommer hem från USA runt då. Eftersom det har gått lite tid sedan vi gjorde karaktärerna så kanske det vore bra med lite damage control och kolla om alla i gruppen fortfarande har tid, motivation, och framför allt läser forumet så dom är uppdaterade. Så ni som tillhör gruppen, kolla gärna med dom andra i den mån ni träffar dom.

Posten ovan däremot var riktad till en annan grupp och berörde februari månad.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Niklas

Tror att jag spelar annan drakar kampanj den 18:e

Apanpapan

Ros är hemma den sjunde så där är det coolt.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Spiff Rymdspionen

Alrighty! Spikar den 11te preliminärt så får vi se hur många som kan.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Gunilla Hellén

What the fuck????

Vi har ju bokat den den 25/2 OCH 11/3. Och kom ihåg att vi är den bästa, roligaste och by far den coolaste gruppen i kampanjen så tro inte att ni kan komma här och sno våra speldatum  :twisted:

Gunilla Hellén

p.s. jag släpper aldrig röda, sitter där själv och käkar chips om ni snor speldatumet... :wink:

Spiff Rymdspionen

Jag har för mig att vi först pratade om den 11te mars med grupp PA(aaaa), Dale, Gunilla, Jimmy, Robin, Markus och Ozzy, men eftersom folk ville ha spelning lite tidigare så sade vi istället det 18de eller 25te februari, beroende på om PA kunde då? Fast om jag har fel och vi har sagt den 11te mars så blir det ju förståss så, i vilket fall jag ber om ursäkt till grupp JJ's Dömda. Ska försöka reda ut det asap.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Niklas

Citat från: "Gunilla Hellén"What the fuck????

Vi har ju bokat den den 25/2 OCH 11/3. Och kom ihåg att vi är den bästa, roligaste och by far den coolaste gruppen i kampanjen så tro inte att ni kan komma här och sno våra speldatum  :twisted:

You wish...  8)

Barcus

jag kan heltklart tänka mig att sitte med gunnila och äta chips i rödarummet eftersom vi redan bokat det den 11  :twisted:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Getsen

Oj, speldatum.. da borde vi snickra klart vara karaktarer. :D Ar resten av Grupp: Papa Barbar klara med sina nissar? Jag tror jag kommer skippa trolleriet helt och hallet.. for poligt.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Spiff Rymdspionen

Kan ju alltid göra en halvtrollis och utveckla den i ett lite lugnare tempo.

Har ett förslag. Vad säger grupp Pasi och co om att träffas den 10de eller 12te mars för en första genomgång?

När jag satte mej ner med grupp Denilors Knektar så hade vi en 6 timmars genomgång av karaktärerna, deras förhållande till varandra, uppväxt, osv. Det kändes väldigt bra och gav en hel del kött på benen. Den 1 timmes långa spelningen som följde var kanske lite onödig. :P Jag vet själv att jag var rätt så tung i huvudet då.

Så vad jag skulle vilja se för nästkommande grupp vore något liknande, dock utan spelningen, om det nu inte finns åtminstonne 3+ timmar till godo. Men om man nu inte planerar inför den så kanske en fredag eller söndag skulle passa lika bra som en lördag?
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Getsen

sa vitt jag vet nu sa kan jag dom datumen. *vantar pa mejl fran chefen gallande jobb*
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Niklas

Om vi nu  måste(?) flytta på den elfte vilket vi då verkar vara tvungna (?) att göra så kanske (?) jag kan lira på söndagen... Inte säkert att jag kan någon annan dag den helgen utom lördagen

Spiff Rymdspionen

Jag vet att två tider har nämnts inför spelningen den 25/2, klockan 13:00 och 15:00. Av vana var det jag som sa 15:00 även i fall vi nog hade kommit överrens om 13:00 från början. Jag kommer att vara tvungen att bryta 22:00 tyvärr, så jag skulle personligen vilja börja 13:00. Hur funkar detta för er?
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Niklas

Hur blir det med spelning den 11/3? Får vi eller ska någon annan grupp sno den dagen? Vi vill ju gärna komma igång oxå...