Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

Caroline och troligen också Karin kommer.
Dessutom får Karin sitt eget ex av AF, så det går att spela på två bord i så fall (med en regelgenomgång!).

...och vem vet... både Björn och Mekka kanske också kommer med sina nya exemplar...
/Carl

globetrotter

Jag kommer och har bl a med mig både Castles of Burgundy och AF igen.

Nästa torsadag är det ju Kristi Himmelsfärdsdag och det verkar som flertalet ändå är på LinCon, så jag är på en privat brädspelstillställning annorstädes hela dagen.
/Carl

globetrotter

På torsdag kör vi som vanligt hoppas jag!
Önskemål om spel? JAg tar nog i alla fall med Die Burgen von Burgund och Alien Frontiers igen.
/Carl

Usually_Insane

tillbaka och sugen på riktigt spelande.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Oroa dig inte Peter! Det lär bli spelande i morgon.

Dock tror jag inte att det blir något för mig dagen före midsommar (23/6) och det är stor risk att jag är bortrest torsdagen därpå (30/6). Vi bestämmer någon dag innan ifall vi åker på torsdag eller fredagen då.

Men 7 juli och framåt styrs spelandet endast av lokalflytten.
/Carl

Usually_Insane

någon som har lite tid över, kan hända att jag inte har något bättre för mig på eftermiddagen imorgon?

får gärna ha en nyckel med
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Jag kommer INTE i morgon 23/6.
Med största sannolikhet blir detsamma 30/6.
Men jag hoppas att ni får något spelat ändå dessa kvällar.

Så vi syns igen torsdag 7/7.
/Carl

Usually_Insane

kommer inte heller då.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

roligt

Jag var i lokalen, hade ingen att spela med däremot.
Var med och spela.

globetrotter

Jag räknar med brädspel på torsdag som vanligt, vilket gäller resten av sommaren i den mån lokalen är tillgänglig (det blir ju flytt snart och då vet jag inte hur tillgängligheten är).
/Carl

Usually_Insane

gott :) ser fram emot lite spelande... varit rätt tomt
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

PÅ torsdag som vanligt. Flera nya spel medtages.
/Carl

globetrotter

Jag kommer som vanligt i morgon.
Mest sugen på att spela Spectral Rails, men har med mig alla nya spel från sista beställningen, dvs Olympos, Yggdrasil, Pantheon, Barons. Dessutom har jag med 7 Wonders med Leader-expansionen. Troligen tar jag med mig Rivals for Catan också ifall vi bara blir två stycken.
/Carl

globetrotter

Jag, Peter och Caroline kommer i alla fall i kväll. Spelstart vid cirka 18:15-18:20. Jag hoppas det dyker upp lite fler!
/Carl

globetrotter

Med tanke på kaoset i gamla lokalen inför flytten, så blir det INGET brädspelande nu på torsdag och knappast innan vi har flyttat upp till den nya lokalen, dvs tidigast 25 augusti (det lär inte bli någon flyttning nu till helgen såsom tidigare annonserats).
/Carl