Blood Bowl Crazy Cup

Startat av Fluff, april 13, 2009, 21.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Fluff

http://www.crazycup.webb.se/

Kort info, står på sidan men kan vara bra att dra här ändå.
Blood bowl turnering i Varberg den 9 maj. Är både en lagtävling och en individuell tävling. Man spelar 4 matcher.
LRB 6.0, lag för 1100 kgp.
Kostar dock 50 kr som går till priser.

Folk från Varberg, Gbg och troligen Halmstad lär dyka upp. Göteborgarna har tydligen sagt att de kommer vinna lätt.
Tycker jag inte vi ska låta dem göra.

Jag kommer högst troligen att åka ner för att kämpa åt Armagedons vägnar. Vilka är med?
Lag om 3 personer, kan ju skicka flera lag om vi vill.
Lättast är väl om vi samordnar anmälan här.
ät en makaron till!

Heavy

Jag kan faktiskt tänka mig att göra en försiktig föranmälan till det hela.. Dvs, starkt intresse, men är inte helt hundra att mitt schema tillåter det..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

cracked_open

Jag kan tänka mig att delta...skall också kolla mitt schema och andra saker som jag antagligen redan har dubbelbokat
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Fluff

Kanon! Vore trevligt om vi blir ett gäng.

Sista anmälningsdagen är 3 maj så det finns tid att kolla schemat.
ät en makaron till!

pannan

Låter ju kul, ska kolla lite på mitt schema också. Är inget vidare på att spela spelet ännu, men kan säkert vara kul ändå.

pannan

Japp, verkar vara ledig där, kan tänka mig att åka med, har hunnit få några fler matchers erfarenhet tills dess också.

Fluff

underbart att höra!
snart är vi ett gött gäng som kan kämpa åt Armagedon!
ät en makaron till!

Fluff

bumpar upp tråden

snart deadline för anmälning. vilka är på?
ät en makaron till!

cracked_open

såg att jag arbetar den helgen......du hade det i beräkning Stefan jag känner det på mig  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Heavy

Trots förkrossande dominans i vår egen liga får jag nog tyvärr vila orksensarna under den helgen.. Spela kul spel på klubben gratis > spela kul spel på bortaplan med allt det innebär i resekostnader under resten av denna månad..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Fluff

förstår dig heavy. får väl se om jag åker ner själv eller om pannan och någon mer är på. bör ju skicka ett lag på 3 pers eller inget alls.
ät en makaron till!

pannan

Ska nog på en fest på kvällen, så blir nog väl tajt, dessutom vill du nog inte ha nån med 0-5 lifetime i laget :)

Fluff

trams pannan.
jag och pannan är två och vi behöver tre.
så, sista chansen att visa att geddon regerar! annars blir det inget lag från borås och det skulle vara lite trist
ät en makaron till!