Värva medlemmar nu nu nu!

Startat av biggabush, november 11, 2008, 09.22

Föregående ämne - Nästa ämne

biggabush

Tar i från tå till topp. This:

Vi har enligt Fredrik Ros senaste census 138 medlemmar varav 51 bidragsberättigade. Nu måste vi alltså få in 50-55 nya medlemmar innan årsskiftet. Förutom LAN:et den 12-14 december som Andreas Carlsson och Son arrar på klubben (kanon!) vill jag på detta vis be alla att försöka sälja ett medlemskort till sina bröder, kusiner och syskon (i bidragsberättigad ålder = 4-20 år).

Notera att detta inte är snösnack utan talk of the truth. Ingen annan kommer göra det åt dig. Vill du ha en förening att gå till? Värva nån om du kan. Vore kanon.

Värva en medlem så här:

Skriv upp namn, adress, telefon, epost och personnummer (hela) LÄSLIGT på ett papper. Lämna till styrelsen. Styrelsen kommer sedan skriva ut medlemskort och kontakta er.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Getsen

*räcker upp handen* Jag tror inte att eventuella sålda medlemskort från konventet är inskrivna/accounted for, men jag vet inte heller riktigt vart de befinner sig så om någon har dem kan ni dumpa över dem på mig.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Fluff

sålde ett medlemskort till bb-tommi när vi hade spelat vår match. tror det ligger 3-4 medlemskort i kiosken som jag inte tror är inskrivna. tommi är i alla fall bidragsberättigad, övriga kort kollade jag inte på dock.
ät en makaron till!

biggabush

Sålde ytterligare 4 medlemskort till lika många bidragsberättigade i dag.

Medlemskorten ligger på avsedd plats i kassaskrinet.

Fredrik Ros och/eller kassörer ombedes härmed å det snaraste ta hand om pengar samt att skriva in de nya medlemmarna (Ros, kan du göra det?)
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Getsen

Skrev in de jag hittade i kiosken. Sammanlagt sju stycken. +4 bidragsberättigade in total. Medlemskorten nu förflyttade till "Bunten" i styrelserummet. Pengarna får nån vettig människa ta. Over and out.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

biggabush

\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Greger

Summan av kardemumman borde alltså bli:

145 medlemmar varav 55 bidragsberättigade

Rätta mig om jag har fel!?