Ny styrelse nya nyckelansökningar/skåpskontrakt.

Startat av Barcus, februari 23, 2007, 00.11

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

Ny styrelse betyder att nytt skåps och nyckelkontrakt måste tecknas.

Nytt för i år är att alla som även har stora skåp som vill behålla det måste lämna in en nyckel till nyckelansvarig i styrelsen ( Marcus Johansson) för det skåpet de har, för att underlätta för städveckor osv, dessa nycklar kommer sen förvaras i ett låst skåp eller säkerhetsskåp (har inte beslutats av styrelsen än).

Nu när även styrelsen har valt att vara lite mer bestämda när det gäller hur detta sköts kommer alla ha två månader på sig att kontakta mig på föreningen eller någon annan ur styrelsen som säkert kan hjälpa er att få kontakt med mig. Innan vi kommer klippa upp skåp och tömma om så behövs för att göra plats för nya eller gamla medlemmar som inte nu har ett skåp eller vill flytta in i ett stort.

Som vanligt skall det skrivas ny ansökan om du vill ha en nyckel till lokalens ytterdörr, skriv vettiga andledningar till varför just du vill ha en nyckel för folk som skriver att:

-De står utanför lokalen kl 08:00 på söndags morgon själva har mystiskt missat 5 personer till som står där.
-För att du är snygg är inget giltigt skäl.

Så ansökningar som ej är seriösa kan jag ej heller se som en seriös vilja att ha och förvalta en nyckel till lokalen.

Nyckelansökningar behandlas på styrelsemöten som i regel hålls sista söndagen i månaden. Så nu innan söndagen den 25/3 skall alla som vill behålla sin nyckel detta år med eller de som så fort som möjligt vill ha en nyckel detta året lämnat in nyckel ansökan.

Tänk även på att även styrelsen och nyckelansvarig vill att lokalen skall vara öppen för våra medlemmar så om du känner att du har behov av en nyckel ansök att få en det kan inte bli värre än avslag.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

cracked_open

Rätt lustigt att du av alla sätterde här kraven med tanke på att jag mins hur din senaste nyckelansökning såg ut  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell