HalmiCon!

Startat av emil, juni 15, 2005, 17.11

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Är det ngn som vill åka? Jag kommer att åka dit, och det direkt efter jobbet, men skjuts hem kan arrangeras.

http://www.halmicon.se/
http://hff.sverok.net/halmicon2005.htm

Obs! Det är ett begränsat antal platser som kommer att ta slut snart till WFB och 40K.

emil

Öh! Era tråkiga jätteamöbor, tummen ÄR brun nu, så få ur den ur arslet ngn gång. Åk för en gångs skull på ett konvent där ni kan träffa lite andra människor som också tycker om att spela spel.

Martin Larsson

Citat från: "emil"Öh! Era tråkiga jätteamöbor, tummen ÄR brun nu, så få ur den ur arslet ngn gång. Åk för en gångs skull på ett konvent där ni kan träffa lite andra människor som också tycker om att spela spel.

Som sagts på annan plats, det hade varit sktuellt för min derl om dom inte vcalt att placera skiten samma helg som Iron Maiden spelar på Ullevi. Dom får skylla sig själva om dom får ont om folk....

Men det klart det finns ju fler spelare än mig å Robin på föreningen, så sparka mer röv så kanske nån får ont nog för att reagera 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Asså, maiden skiter jag i. Dom kommer finnas i 40 år till. Och dom blir bara äldre och tråkigare. Man behöver bara ha piece of mind-skivan så har man det bästa dom gjort.

Äh skit sak samma, jag har inget gemensamt med den här föreningen ändå längre. J-a fjårtisdisco vid datorerna!

Martin Larsson

Robin snackade om att nån motsv Sydcon grej va på g(dvs WHFB turnering i skåne) får titta på det och när. det lär va intressant :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

dilba

Det är kass komp och kass tid så jag kommer nog.

Heavy

Sydcon-light verkar intressant som en motherfucker och är bra i tiden för att kanske kunna cleara det med familj och dyl.. 2 platser finns kvar om jag och Emil åker :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Robin

Emils bil, jag ta plats. Yar.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Flytta snacket om detta till rätt tråd plz (ha, vad sägs om den Adminen :?: )

F.ö. e jag oxå på...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Citat från: "Martin Larsson"Flytta snacket om detta till rätt tråd plz (ha, vad sägs om den Adminen :?: )


Sent skall syndaren vakna...

Allvarligt talat, bra rutet  :lol:

MOB

Citat från: "emil"Äh skit sak samma, jag har inget gemensamt med den här föreningen ändå längre. J-a fjårtisdisco vid datorerna!

Ha ha! Sunt ungdomsengagemang!  :twisted:

http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=160
..........
MOB

emil

Jag har rätt till en åsikt, även om den inte är politiskt korrekt. Och du behöver inte hålla med så du är ursäktad... :wink: Sedan så behöver man ju inte vara ett geni precis för att se att vissa kriminella tråkigheter som skett/kommer ske inom föreningen är direkt kopplad till samma personer som nyttjar datorerna. Endast.

Heja PseudoCon! Här kommer bajenbilen, "den gröna maran", i 149,5 km/h, snart på en motorväg nära dig.

Ser ni fingret?


.,',,

Heavy

Citat från: "emil"
.,',,


\m/
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.