Den nya ligan BB 5.0

Startat av cracked_open, september 12, 2006, 23.14

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Om nån ser till Kenny, be honom höra av sig till mig.

Jag ordnar det  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

emil

Citat från: "cracked_open"
Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Om nån ser till Kenny, be honom höra av sig till mig.

Jag ordnar det  :D
Om vi ska mötas ca 16-17 lördag kanske Kenny kan köra mot mig ca 21-tiden? Iom att han pendlar vet jag att han ville försöka köra 2 matcher på en gång. Men frågan är om det går.

KOBOLDKUNGEN

vi kommer lira 12 på lördag
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


cracked_open

han skulle nog tycka att det var en bra idé. Det är ju inget roligt att pendla  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

emil

Då blir det en heldag med blodboll isf. Härligt med lite tärnings-ultra-våld! 8) *edit* Bajen spelar rojal ligg-match lördag, men é på geddon vid 17:00

cracked_open

hmm veckan match gick inte riktigt lika bra som jag hade hoppats det lockade skägget var mycket hårdare än vad mina rakpermanentade dvärgar kunde hantera. :evil: Men nu blir det andra traktamenten då jag har införskaffat två runners och har en blitzer med höjd Ag så kanske man kan få in en TD eller två  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

emil

Alla vet ju att rakpermanentat é ute, det ska vara curly! På två matcher har TVn gått spikrakt uppåt från 99 till saftiga 127, och med 4 vinster av 5 så går allt enligt planerna om världsherravälde inom en snar framtid. Blitz-Mooohs snart på en Brain nära dig. Irriterande att slå höjd Ag konstant på spelare som absolut inte ska ha det bara.

Brain

Så jag skall få göra en "Bunny-Hop" på en Tjurkentaur också? Du kommer inte ha någon nytta av dina tjocka skallar, däremot kan det nog vara bra att skaffa en apotekare och en eller två vandrande diton!
Tomas Davidsson

KOBOLDKUNGEN

Bah! Hasch Huts Chosen kör med magic mushrooms-medicinman, så det é nog ingen fara.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


cracked_open

Renis du borde införskaffa champangekorkar och fästa på dina vampyrers huggtänder så att du har några trälar kvar i slutet av matchen  :wink:  :wink:  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

KOBOLDKUNGEN

Tack för tipset, ska överväga det noga  :)
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

:lol: Vampyrerna blir nog inte så skräckinjagande längre när dom läspar fram hårda one-liners emellan korkprydda hörntänder.

cracked_open

Citat från: "emil":lol: Vampyrerna blir nog inte så skräckinjagande längre när dom läspar fram hårda one-liners emellan korkprydda hörntänder.

Det är en av baksidorna helt klart  :wink:  :wink:  :wink:
Renis för satsa på en hård marknadsföring att även champangekorkar kan vara farliga för ens hälsa  :lol:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

cracked_open

Nu har jag hängt upp Listan för Geddon Spike Cup bland de andra Uber listorna  :twisted:  :twisted:.

När jag skulle sammanfatta resultaten för de gågna matcherna märkte jag att det har slarvats med att fylla i resultat.  :shock: Var snälla och tänk på att fylla i era winnings och gate vid nästa match  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Brain

Knyckt från en tråd på www.talkbloodbowl.com

You know when your playing too much BB when you.....

1. You're watching a rugby match, and you think to yourself: Peter Stringer, he'd be MA6, St2, Ag3, AV7, Sure hands, Dodge, Dump off, Dauntless...

2. You're playing Fantasy and when your cavalry charge your opponent, "declare a Blitz."

3. You're RPG rogue is "tumbling" away from an enemy and you are heard to mutter "Dodge on a 3, Go for it, Go for it, Touchdown!"

4. You insist on referring to your postoperative scars as a "Niggling Injury."

5. You "declare a Handoff" when someone asks you to pass the salt.

6. You triumphantly shout "illegal procedure" when someone forgets to press the button on their chess clock.

7. You look at a pretty girl and think about "getting into her tackle zones"

8. You yell "got Block?" at the screen when you knock down an enemy in Oblivion.

9. You start to refer to your own Star Players as good friends, and opposing Star Players as genuine mortal enemies.

10. You decide you want to play it yourself...
Tomas Davidsson